رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

نکونام: توقع داشتیم یک داور قوی و در اندازه بازی با صنعت نفت برای‌مان بگذارند

19:13 - 17 بهمن 1399
کد خبر: ۶۹۹۲۹۲
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: ما توقع‌مان این بود که یک داور قوی به اندازه این دو تیم برای بازی بگذارند.

- جواد نکونام، سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان در نشست خبری پس از دیدار با صنعت نفت آبادان اظهاراتی داشت که گزیده آن را در زیر می‌خوانید:

*درگذشت میناوند و انصاریان را تسلیت می‌گویم و خدا به خانواده‌هایشان صبر بدهد.

*به هر دو تیم تبریک می‌گویم هر دو تیم بازی جسورانه‌ای داشتند.

*امروز می‌توانستیم برنده باشیم. صحنه گل را نه دیدیم، نه می‌توانیم قضاوت کنیم. از داور سوال کردم و گفت درست بوده و کمک اشتباه کرده است.

*ما در این خصوص اعتراضی داشتیم، ولی بعد از آن که گفتند درست بوده است، چیزی نگفتیم. اینکه بگویند گل درست بوده است و بعد بگویند اشتباه شده و شاید هم از بیرون به آنها گفتند، شاید زود تصمیم گرفتند!

*تیم ما شروع خوبی داشت، خوب بازی کردیم و موقعیت هم داشتیم.

*یک موقعیت تیم نفت آبادان داشت و می‌توانست گل هم بزند. بازی به خاطر شرایط جدول مقداری حساس و احساسی شد.

*ما کنترل بازی را در اختیار داشتیم و توانستیم روی ضربات ایستگاهی و اوت‌های دستی موقعیت‌های زیادی خلق کنیم. آن‌ها هم مثل نیمه اول یک موقعیت خیلی خوب داشتند، ولی نتوانستند استفاده کنند.

*هیچ کس نمی‌تواند به کس دیگری بی احترامی کند. داور مسابقه به من می‌گوید «برو سر جایت بنشین». من سوال کردم که ایشان می‌تواند با من این گونه صحبت کند و از من عذرخواهی کردند.

*اصلا حق ندارند به کسی بی‌احترامی کنند همانطور که ما این حق را نداریم و من به خاطر این بی‌احترامی به سمت داور رفتم و به من کارت زرد داد.

* امیدوارم کمیته داوران از داور چهارم سوال کند و در خصوص این اتفاق توضیح بدهند. داوری او خیلی ضعیف بود و هر دو تیم ناراضی بودند. 

*ما توقع‌مان این بود که یک داور قوی به اندازه این دو تیم برای بازی بگذارند.

*ما به این موضوع اعتراض کرده بودیم و دوست داشتیم قضاوت بهتر شود. خیلی از خطا‌ها را به نفع ما نمی‌گرفتند و بازی در نهایت یک بر یک تمام شد. بازی پربرخوردی بود و امیدوارم بتوانیم در ادامه راه موفق باشیم.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *