شلیک اسماعیلی به قلب نساجی کار را یکسره کرد/ تیم جلالی همچنان روی نوار ناکامی

17:00 - 17 بهمن 1399
کد خبر: ۶۹۹۲۷۲
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
دیدار تیم‌های فوتبال استقلال و نساجی مازندران در هفته چهاردهم لیگ برتر با برتری تیم استقلال به پایان رسید.

- در چارچوب هفته چهاردهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران، تیم‌های استقلال و نساجی مازندران از ساعت 17 امروز (جمعه) در ورزشگاه آزادی تهران به مصاف هم رفتند.

ترکیب استقلال: رشید مظاهری، عارف غلامی، محمد دانشگر، سیاوش یزدانی، وریا غفوری، بابک مرادی، مهدی مهدی‌پور، داریوش شجاعیان (46 - محمد نادری)، فرشید اسماعیلی، مهدی قایدی و ارسلان مطهری.

ترکیب نساجی: حسین خطیر، حامد شیری، بهزاد داودی، سعید بیگی، مصطفی جوادیان، حسن نجفی، میلاد کمندانی (58 - مهرداد بایرامی)، علی داوران، محمدحسین باباگلی (58 - ایوب کلانتری)، فرزاد زامهران، کریم اسلامی.

*پیش از برگزاری این مسابقه مراسم یادبودی برای مرحوم علی انصاریان، پیشکسوت فوتبال ایران که چند روز پیش به دلیل ابتلا به ویروس کرونا درگذشت برگزار و بازی با یک دقیقه سکوت به احترام او آغاز شد.

نتیجه زنده/ استقلال صفر - نساجی صفر

نیمه اول

دقیقه 6: قایدی کرنر را به خوبی ارسال کرد اما ضربه سر یزدانی با فاصله زیادی از بالای دروازه نساجی به بیرون رفت.

دقیقه 12: قایدی توپ را از روی نقطه کرنر فرستاد اما توپ توسط مدافعان نساجی برگشت داده شد. در ادامه وریا غفوری توپ باد آورده را به شکل سرضرب و محکم به سمت دروازه نساجی زد که ضربه او با فاصله کمی از کنار دروازه تیم جلالی به بیرون رفت.

دقیقه 31: مهدی مهدی‌پور از فاصله دور اقدام به شوتزنی کرد اما ضربه او در اختیار دروازه‌بان نساجی قرار گرفت.

دقیقه 35: ارسال زمینی و تند و تیز قایدی باعث شد توپ پس از برخورد به پای مدافع نساجی تغییر مسیر دهد و می رفت که توپ به گل به خودی تبدیل شود اما خطیر این توپ را جمع کرد.

دقیقه 41: محمد دانشگر با کارت زرد داور جریمه شد.

دقیقه 42: نجفی پشت ضربه ایستگاهی ایستاد و ضربه‌ای را به صورت مواج روانه دروازه استقلال کرد اما مظاهری موفق شد توپ را مُشت و آن را دور کند.

دقیقه 1+45: ضربه از راه دور قایدی را دروازه‌بان نساجی در دو مرحله مهار کرد.

دقیقه 2+45: کمندانی به صورت تک‌ضرب پاس رو به جلویی را برای زامهران فرستاد و این بازیکن هم به سمت دروازه مظاهری که خروج عجیبی از دروازه کرده بود زد اما توپ با اختلاف کمی از کنار دروازه استقلال به بیرون رفت.

نتیجه زنده نیمه دوم/ استقلال صفر - نساجی صفر

نیمه دوم

دقیقه 55: توپ در محوطه جریمه نساجی به دست میلاد کمندانی برخورد کرد اما داور اعتقادی به اعلام پنالتی نداشت و همین مسئله باعث شد استقلالی‌ها اعتراض شدیدی به داور کنند.

دقیقه 59: بابک مرادی از داور مسابقه کارت زرد گرفت.

دقیقه 60: بایرامی هم با کارت زرد داور جریمه شد.

دقیقه 64: وریا غفوری سانتر رو به جلویی انجام داد اما بابک مرادی به این توپ نرسید.

دقیقه 65: قایدی وارد محوطه جریمه نساجی شد و بازیکنان پیش‌روی خود را هم دریبل کرد اما ضربه نهایی او راهی به دروازه نیافت و راهی اوت شد.

دقیقه 86(گل): فرشید اسماعیلی از پشت محوطه جریمه نساجی اقدام به شوتزنی کرد و ضربه او تبدیل به گل شد.

دقیقه 89: قایدی پس از ورود به محوطه جریمه نساجی با خطای مدافع این تیم سرنگون شد. در ادامه داور این خطا را پنالتی اعلام کرد. ضربه پنالتی را قایدی خودش به صورت چیپ زد اما توپ پس از برخورد به تیر افقی دروازه برگشت داده شد و در ادامه مجددا قایدی با سر ضربه زد که توپ از بالای دروازه نساجی به بیرون رفت.

به گزارش میزان، با ثبت این نتیجه تیم مجید جلالی همچنان پس از گذشت 3 بازی از حضور این مربی روی نیمکت بردی به دست نیاورد تا روی نوار ناکامی باقی بماند. استقلال با این نتیجه 26 امتیازی شد و نساجی هم 9 امتیازی ماند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *