رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

تیم بوکس ارتش امروز به مصاف تیم ملی بوکس سوریه می رود

12:54 - 17 بهمن 1399
کد خبر: ۶۹۹۲۵۰
دسته بندی: سیاست ، دفاعی و مقاومت
رئیس هیئت بوکس ارتش و عضو هیئت رئیسه فدراسیون بوکس، گفت: تلاش ما اعزام تیم ایران به مسابقات ارتش‌های جهان (سیزم) است.

- بنا به اعلام سایت ارتش، سرتیپ دوم محمدداود صارمی گفت: تیم ۸ نفره بکس ارتش جمهوری اسلامی ایران به مناسبت گرامیداشت چهل و دومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، عصر امروز جمعه (۱۷ بهمن ماه) میزبان تیم ملی بوکس کشور سوریه خواهد بود.

رئیس هیئت بوکس ارتش و عضو اصلی هیئت رئیسه فدراسیون بوکس در این ارتباط گفت: رقابت دوستانه قهرمانان بوکس ارتش و تیم ملی سوریه، ساعت ۱۶ امروز با حضور جمعی از مسئولان و پیشکسوتان ورزشی کشور، فرماندهان عالی رتبه نیرو‌های مسلح و خانواده‌های شهدای مدافع حرم اهل بیت (علیهم السلام) در مجموعه ورزشی شهدای ستاد ارتش جمهوری اسلامی ایران برگزار خواهد شد.

وی در ادامه گفت: تیم قدرتمند سوریه با داشتن چندین وزنه المپیکی و قهرمان آسیا از تیم‌های مطرح و صاحب نام این قاره کهن می‌باشد که امروز با آمادگی و ترکیب کامل بر روی رینگ حضور خواهند یافت.

امیر صارمی تصریح کرد: این مسابقات دوستانه با هدف آماده سازی تیم بوکس ارتش جمهوری اسلامی ایران جهت حضور در مسابقات قهرمانی ارتش‌های جهان (سیزم) ۲۰۲۱ که شهریور ماه در مسکوی روسیه برگزار خواهد شد، پیش بینی و تدارک دیده شده است.

وی افزود: شروع ورزش بوکس در ایران از ارتش بوده است و در اکثر کشور‌های مطرح، بهترین ورزشکاران این رشته در نیرو‌های نظامی آن حضور فعالی دارند.

وی افزود: بوکس یک رشته ورزشی کاربردی است که با روحیه سلحشوری و نظامی هم‌خوانی دارد و ارتش جمهوری اسلامی ایران همانگونه که در سایر رشته‌ها فعالیت حرفه‌ای دارد در رشته بوکس نیز فعالیت بسیار منسجم و قابل قبولی داشته است.

امیر صارمی گفت: ظرفیت‌های بسیار خوبی در مجموعه ارتش جهت توسعه ورزش بوکس وجود دارد و الحمدلله امروز با بهره‌گیری از ورزشکاران پایور وظیفه، بخشی از تیم ملی کشورمان را ارتشی‌ها تشکیل می‌دهند.

 

 


برچسب ها: ارتش

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *