نویدکیا: باید مراقب ضدحملات ذوب‌آهن باشیم/ باید به نسبت بازی خوبمان نتیجه خوب هم بگیریم

19:07 - 16 بهمن 1399
کد خبر: ۶۹۹۱۵۸
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
سرمربی تیم سپاهان اصفهان گفت: به دلیل نبود هواداران در استادیوم تمامی تیم‌ها با تمرکز بالای در زمین حاضر می‌شوند و فشاری روی آنها نیست.

محرم نویدکیا سرمربی تیم سپاهان اصفهان در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل ذوب‌آهن اصفهان صحبت‌هایی انجام داد که گزیده آن را در زیر می‌خوانید.

*جا دارد از جانب کادر فنی و بازیکنان سپاهان درگذشت علی انصاریان را خدمت خانواده ایشان و جامعه ورزش تسلیت عرض کنم.

*بازی بسیار حساسی را هفته گذشته از دست دادیم؛ بازی که خیلی می‌توانست به ما کمک کند و از همین رو شانس اینکه اشتباه کنیم را نداریم.

* ذوب‌آهن تیم خوبی است و در هفته‌های گذشته نتایج خوبی کسب کرده، همچنین تغییرات زیادی نیز در این تیم اعمال شده که باعث بهتر شدن اوضاع این تیم شده است.

*ذوب‌آهن به همان نسبتی که در جدول جایگاه خوبی ندارد از لحاظ فنی شرایط خوبی دارد و نوع فوتبال این تیم خوب است و ممکن است برای هر تیمی خطرناک باشد.

*باید با تمرکز بالا در زمین حاضر شویم و در حد توان خلق موقعیت کنیم و مراقب ضدحملات تیم ذوب‌آهن نیز باشیم.

*همیشه دربی اصفهان جذاب بوده و امیدوارم فردا نیز همین اتفاق بیفتد و هر تیمی که شرایطش را دارد پیروز این دیدار باشد.

*اوایل فصل به دلیل اینکه نوع بازی تیم سپاهان تغییر کرده بود به مشکل برخوردیم، اما با گذشت زمان به شرایط ایده‌آل رسیدیم و فکر می‌کنم شرایط تیم سپاهان نیز بد نبود ه است.

* به دلیل نبود هواداران در استادیوم تمامی تیم‌ها با تمرکز بالای در زمین حاضر می‌شوند و فشاری روی آن‌ها نیست به همین دلیل تیم ضعیف و قوی وجود ندارد و هرتیمی شانس برد و باخت دارد.

* باید بتوانیم به همان نسبت که سعی می‌کنیم به خوبی فوتبال بازی کنیم نتایج خوبی نیز به دست آوریم.

* باشگاه سپاهان برنامه‌ریزی‌هایی داشت که به نتیجه نرسید و از همین رو فشار مضاعفی روی بازیکنان وجود دارد و می‌خواهند خوب بازی کنند و قهرمان شوند ولی باید این واقعیت را نیز قبول کنند که فقط بازی و تلاش مهم نیست.

* امیدوارم فردا شاهد بازی خوبی باشیم، سپاهان و ذوب‌آهن همیشه بایکدیگر رقیب بوده‌اند و هیچ‌گاه به چشم دشمن به‌یکدیگر نگاه نکرده‌اند.

 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *