رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

پنتاگون: حضور نظامیان آمریکایی در خاورمیانه در راستای حمایت از متحدان آمریکاست

23:41 - 15 بهمن 1399
کد خبر: ۶۹۹۰۰۱
سخنگوی وزارت دفاع آمریکا با اشاره به حضور نظامیان آمریکایی در خاورمیانه، حضور نظامیان را در راستای حمایت از متحدان این کشور دانست.

- طبق اعلام شبکه خبری الجزیره جان کربی، طی مصاحبه‌ای که با این شبکه داشت، با اشاره به حضور نظامیان آمریکایی در خاورمیانه، از تداوم حضور آن‌ها در راستای حمایت از متحدان آمریکا و تضمین منافع این کشور در منطقه، خبر داد.

سخنگوی وزارت دفاع آمریکا درباره تداوم حضور نظامی آمریکا در خاورمیانه در دولت جو بایدن اظهار کرد: حضور نیرو‌های آمریکایی در منطقه خاورمیانه همچنان پررنگ خواهد بود و این امر سبب جلوگیری از هرگونه درگیری و منازعه می‌شود.

وی با بیان اینکه ما به تعهدات امنیتی خود به شرکایمان در خاورمیانه و همچنین به تضمین منافع خود در منطقه متعهد هستیم، ادامه داد: ما به دنبال این هستیم که گزینه‌هایی را برای دفاع از منافع خود در خاورمیانه به رییس‌جمهور بایدن ارائه دهیم.

سخنگوی وزارت دفاع آمریکا به خروج ناو هواپیمابر نیمیتز از منطقه نیز اشاره کرد و گفت: این ناو هواپیمابر در قالب چرخش‌های معمول در ناوگان دریایی آمریکا، از منطقه تحت نظارت سنتکام خارج شده است.

وی همچنین با اشاره به بازدید اخیر فرمانده نیرو‌های ترویست آمریکایی در غرب آسیا (سنتکام) از عربستان سعودی اظهار کرد: این بازدید ارتباطی به مذاکره برای احداث پایگاه‌های نظامی دائمی ندارد.

سخنگوی پنتاگون همچنین تاکیدئ کرد: رییس‌ جمهور آمریکا قصد دارد تا کمک‌های ما به عربستان در جنگ یمن را مورد بررسی دوباره قرار دهد. زمانی که ما از شرکایمان حمایت می‌کنیم، این حمایت باید در راستای منافع و ارزش‌های ما باشد.


برچسب ها: پنتاگون جان کربی

یک ایرانی
|
-
|
۰۱:۰۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۶
0
0
آمریکاباجنایات وتجاوزاتی که درمنطقه وجهان مرتکب شده حق حتی یک روزماندن درمنطقه راندارد، ما ومردم منطقه این موضوع رابرآمریکای متجاوزوکودک کش ثابت خواهیم کرد.
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *