آزادی ۵۲ زندانی به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی

13:54 - 15 بهمن 1399
کد خبر: ۶۹۸۷۹۲
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
رئیس کل دادگستری استان کردستان در مراسم جشن آزادی ۵۲ زندانی مجتمع حرفه آموزی و کاردرمانی شهرستان کامیاران به مناسبت ایام الله دهه فجر اظهار داشت: دهه فجر ایام رهایی و آزادی ملت ایران است که با رهبری مرجعی عالیقدر از زیر ظلم نظام سلطه استکبار جهانی و نظام ستمشاهی بیرون آمدند.

- رئیس کل دادگستری استان کردستان در مراسم جشن آزادی ۵۲ زندانی مجتمع حرفه آموزی و کاردرمانی شهرستان کامیاران به مناسبت ایام الله دهه فجر اظهار داشت: دهه فجر ایام رهایی و آزادی ملت ایران است که با رهبری مرجعی عالیقدر از زیر ظلم نظام سلطه استکبار جهانی و نظام ستمشاهی بیرون آمدند.

حجت الاسلام والمسلمین سیدحسین حسینی درجریان این بازدید که در معیت مدیرکل زندان‌های استان صورت گرفت، ضمن بازدید از مجتمع حرفه آموزی و کاردرمانی کامیاران و تشکیل جلسه با موضوع میزان اجرای دستورالعمل‌های قوه قضاییه در امور زندانیان و کاهش جمعیت کیفری زندان، اظهار داشت: پس از بررسی پرونده‌های قضایی زندانیان، تعداد ۵۲ نفر از این افراد واجد شرایط آزادی شناخته شدند و به آغوش گرم خانواده هایشان بازگشتند.

وی خطاب به زندانیان آزاد شده خاطرنشان ساخت: شما عزیزان که امروز آزادی خود را به دست می‌آورید باید قدر این آزادی را بدانید و با یک زندگی شرافتمندانه به جامعه بازگردید.

رئیس شورای قضایی استان کردستان در ادامه این بازدید گفت: هدف از بازدید از مجتمع حرفه آموزی و کاردرمانی کامیاران در راستای اجرای بخشنامه اخیر رییس قوه قضائیه مبنی بر پایش زندانیان و همچنین تحقق سیاست‌های حبس زدایی و ساماندهی و بررسی پرونده‌های زندانیان صورت گرفته است.

در ادامه این بازدید حجت الاسلام و المسلمین حسینی از بخش‌های مختلف زندان کامیاران بازدید کرد و در دیدار چهره به چهره با زندانیان به مشکلات آن‌ها رسیدگی کرد.

همچنین در حاشیه این بازدید مرکز حرفه آموزی و اشتغال زندان کامیاران نیز توسط رئیس کل دادگستری استان کردستان افتتاح شد که دراین مرکز زندانیان مهارت‌های لازم را در زمینه شغل‌های مختلف کسب می‌نمایند و زمینه اشتغال خود را در جامعه بعد از آزادی فراهم می‌نمایند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *