جریمه انضباطی سرمربی و دو بازیکن تیم والیبال شهرداری گنبد/ نوجوانان سایپا نقره داغ شدند

12:00 - 14 بهمن 1399
کد خبر: ۶۹۸۴۱۳
دسته بندی: ورزشی ، توپ و تور
کمیته انضباطی فدراسیون والیبال آرای خود را درباره تیم شهرداری گنبد و همچنین دیدار نیمه نهایی لیگ نوجوانان صادر کرد.

- طبق روابط عمومی فدراسیون والیبال، تیم‌های شهرداری گنبد و لبنیات هراز آمل در هفته بیست‌وچهارم لیگ برتر (پنجم بهمن) در سالن فدراسیون والیبال به مصاف یکدیگر رفتند.

برخی بازیکنان و اعضای کادر فنی، در زمان برگزاری این مسابقه رفتار نامتعارف و به دور انتظار نسبت به ناظر و داور مسابقه از خود نشان دادند که این موضوع، روز گذشته (دوشنبه ۱۳ بهمن) در نشست کمیته انضباطی بررسی شد.

کمیته انضباطی پس از استماع اظهارات مدعوین و با توجه به این که با پذیرش اشتباه در اعتراض به رای داور از ناظر و داور عذرخواهی کردند، آرای زیر را صادر کرد:

عظیم جزیده سرمربی تیم شهرداری گنبد، دو جلسه محرومیت تعلیقی از همراهی تیم که تا پایان فصل ۹۹ قابل اعمال است و یکصد میلیون ریال جریمه نقدی

رحمان رئوفی مربی تیم شهرداری گنبد، تذکر کتبی

ادریس دانشور بازیکن تیم شهرداری گنبد، تذکر کتبی و یکصد میلیون ریال جریمه نقدی

کمال قریشی بازیکن تیم شهرداری گنبد، تذکر کتبی و پنجاه میلیون ریال جریمه نقدی

همچنین در جریان مرحله نیمه‌نهایی مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر رده سنی نوجوانان تیم‌های پیکان و سایپا به مصاف یکدیگر رفتند که پیکانی‌ها سه بر صفر حریف خود را شکست دادند.

در پایان این دیدار، برخی از بازیکنان و اعضای کادر فنی سایپا نسبت به عملکرد داوران اعتراض‌هایی داشتند که رفتار نامناسب آنان، موضوع پرونده کمیته انضباطی بود.

کمیته انضباطی پس از استماع گزارش ناظر مسابقه (یونس حسن‌زاده) و دفاعیات مدعوین، با اعلام ختم رسیدگی، آرای زیر را صادر کرد:

بهمن سلطانی مدیر تیم‌های پایه سایپا، سه ماه محرومیت از هرگونه فعالیت رسمی مرتبط با والیبال و پنجاه میلیون ریال جریمه نقدی

سید توحید حسینی کمک‌مربی تیم نوجوانان سایپا، دو جلسه محرومیت از ورود به سالن مسابقات و ده میلیون ریال جریمه نقدی با توجه به فقدان سابقه منفی

امیررضا محمدزاده بازیکن تیم نوجوانان سایپا، یک جلسه محرومیت از همراهی تیم

میرنیکان ضیابخش بازیکن تیم نوجوانان سایپا، یک جلسه محرومیت از همراهی تیم و پنج میلیون ریال جریمه نقدی



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *