آیا تعداد مشتریان میادین میوه و تره بار کاهش یافته است؟

7:57 - 14 بهمن 1399
کد خبر: ۶۹۸۱۶۳
مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران گفت: ما از یک سو تلاش کردیم تا کیفیت محصولاتی را که در این مراکز و در ساعات مختلف عرضه می‌شوند، حفظ کنیم و از سوی دیگر از شهروندان مکرراً درخواست کردیم تا ضمن رعایت نکات بهداشتی، زمان حضور خود را به گونه‌ای تنظیم کنند که میادین میوه و تره بار خلوت‌تر باشند.
سید سعید راد مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران درباره اینکه تغییر شیوه زندگی در دوران کرونا چه اثری بر روند فعالیت میادین میوه و تره بار گذاشته به میزان گفت: با ورود این ویروس منحوس به کشور، سازمان مدیریت میادین شهرداری طبق مصوبات ستاد مقابله با کرونا و مطابق دستورالعمل‌های بهداشتی، ضمن ضد عفونی کردن مستمر تمامی سطوح میادین و بازار‌های میوه و تره بار و الزام غرفه‌داران و کارگران غرف به استفاده از ماسک و دستکش، در راستای آموزش شهروندی با اطلاع‌رسانی در این مراکز نیز از طریق رسانه‌ها تلاش کرد تا لزوم رعایت پروتکل‌های بهداشتی و حفظ فاصله فیزیکی را به شهروندان یادآوری نماید و این اقدامات در مجموع باعث شده تا بر روند فعالیت میادین میوه و تره بار در خدمت‌رسانی به شهروندان تغییری ایجاد نگردد.

مدیرعامل سازمان مدیریت میادین در پاسخ به اینکه آیا در این دوره شیوع اپیدمی کرونا تعداد مراجعه‌کنندگان به میادین میوه و تره بار کاهش یافته یا خیر گفت: خیر، براساس آمار و اطلاعات موجود، با توجه به اختلاف ۳۶ درصدی قیمت محصولات در میادین میوه و تره بار نسبت به میانگین قیمت‌های سطح شهر در حال حاضر و شرایط موجود اقتصادی و معیشتی، میزان مشتریان میادین میوه و تره بار نه تنها کاهش نیافته، بلکه افزایش نیز یافته است.

وی افزود: در این خصوص، ما از یک سو تلاش کردیم تا کیفیت محصولاتی را که در این مراکز و در ساعات مختلف عرضه می‌شوند، حفظ کنیم و از سوی دیگر از شهروندان مکرراً درخواست کردیم تا ضمن رعایت نکات بهداشتی، زمان حضور خود را به گونه‌ای تنظیم کنند که میادین میوه و تره بار خلوت‌تر باشند.
 
بیشتر بخوانید:

راد درمورد اینکه با توجه به افزایش تعداد مراجعه‌کنندگان، چه تدابیر و تمهیداتی برای نظارت بر عملکرد میادین اندیشیده و چه راهکار‌هایی اتخاذ شده گفت: رضایتمندی شهروندان یکی از مهم‌ترین اولویت‌ها و دغدغه‌های سازمان مدیریت میادین است که تلاش می‌کنیم تا با افزایش کیفیت و کنترل قیمت محصولاتی که در میادین میوه و تره بار عرضه می‌شوند، آن را ارتقاء دهیم. در این مورد، مدیران میادین به طور مستمر و مستقیم بر عملکرد غرفه‌داران نظارت دارند. علاوه بر آن، بازرسان این سازمان نیز بر فعالیت مراکز مذکور، نظارت محسوس و نامحسوس دارند.

وی تصریح کرد: در مناسبت‌هایی نظیر اعیاد که با افزایش استقبال شهروندان روبه‌رو می‌شویم، این نظارت‌ها افزایش می‌یابد. همچنین چنانکه مکرراً اعلام کرده‌ایم شهروندان می‌توانند انتقادات، پیشنهادات و نظرات خود را از طریق سامانه نظارت همگانی سازمان بازرسی شهرداری تهران به شماره ۱۸۸۸ با ما در میان بگذارند.
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *