افزایش ۲۵ درصدی قیمت‌ها در بازار نقره/ طلا در مدار کاهش قیمت

16:34 - 13 بهمن 1399
کد خبر: ۶۹۸۱۶۰
دسته بندی: اقتصاد ، صمت و کشاورزی
نایب رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران میزان حباب سکه در بازار امروز طلا و سکه را ۲۰۰ هزار تومان اعلام کرد و از روند کاهشی قیمت‌ها در بازار امروز خبر داد.
محمد کشتی‌آرای در گفت‌وگو با میزان، در خصوص تغییرات قیمت جهانی طلا گفت: امروز بعد از ۲ روز تعطیلی، بازار‌های جهانی طلا فعالیت خود را افزایش ۱۴ دلاری در قیمت جهانی اونس طلا آغاز کردند؛ از طرفی قیمت ارز نیز با افزایش جزئی همراه بود و این عوامل باعث شد تا قیمت سکه و طلا در بازار داخلی کشور، در ابتدای روز روند افزایشی جزئی داشته باشد.

نایب رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران با بیان اینکه در ادامه، قیمت‌ها در بازار طلا و سکه با کاهش قیمت روبرو شد افزود: به طور کلی قیمت‌ها در بازار با روند افزایشی جزئی نسبت به روز گذشته همراه بوده است.

وی وضعیت داد و ستد و معاملات در بازار امروز را عادی توصیف کرد و افزود: با توجه به اینکه تقاضا در بازار کاهش داشت، میزان حباب سکه به ۲۰۰ هزار تومان کاهش پیدا کرد.
 
طبق گفته‌های نایب رئیس قیمت‌های امروز بازار طلا و سکه کشور به شرح زیر است:
روند کاهشی قیمت در بازار امروز سکه/ افزایش ۲۵ درصدی قیمت‌ها در بازار نقره
کشتی‌آرای در بخش دیگر گفت‌وگو به روند افزایشی قیمت‌ها در بازار جهانی نقره اشاره گرد و گفت: در یک هفته اخیر شاهد افزایش ۲۵ درصدی قیمت‌ها در بازار جهانی نقره بودیم که در مقایسه با بازار طلا، رشد بیشتری را داشته است و البته میزان تقاضا برای نقره در بازار داخلی، نسبت به میزان تقاضا برای طلا، از وضعیت بهتری برخوردار است.
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *