رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

محدودیت‌های تردد به مناطق زرد تعمیم داده شد

13:31 - 13 بهمن 1399
کد خبر: ۶۹۸۱۰۲
سخنگوی ستاد ملی مقابله با ویروس کرونا درباره محدودیت‌های کرونایی گفت: به دلیل محافظت از دستاورد‌های بزرگی که در کنترل بیماری کرونا به دست آمده است، محدودیت‌های تردد که در کنترل بیماری موثر بوده از نارنجی به زرد تعمیم داده شد.

- علیرضا رییسی روز دوشنبه در حاسیه مراسم در مراسم گرامیداشت ۲۵ سال فعالیت پژوهشگاه علوم غدد و متابولیسم در جمع خبرنگاران افزود: برای مناطق زرد به خصوص استان‌های مسافر پذیر و به ویژه سه استان شمالی منع تردد قائل شدیم.

وی درباره منع تردد شبانه اظهار داشت: منع تردد شبانه هم در تمام شهر‌ها صرف نظر از اینکه چه رنگی داشته باشند، اجرا می‌شود. به عبارتی محدودیت تردد از ۹ شب تا ۳ صبح اجرا می‌شود، این منع تردد در تمام شهر‌ها برقرار است.

سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا ادامه داد: با توجه به وضعیتی که در حال حاضر در کشور داریم، ۱۸ شهر نارنجی هستند و هیچ شهر قرمزی نداریم. از این تعداد ۱۵ شهر مربوط به مازندران و سه شهر هم به استان گیلان اختصاص دارد. بقیه استان‌ها شهر نارنجی ندارند.

رییسی ادامه داد: تعداد شهر‌های زرد حدود ۱۲۴ شهر و ۳۰۶ شهر هم آبی هستند.

وی افزود: همواره تاکید شده است که مردم آبی را به عنوان وضعیت عادی در نظر نگیرند و در این مناطق نباید تصور کنند که کرونا از بین رفته است.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *