مرفاوی: در این سال‌ها اشتباهات مشابه حسینی را کم ندیده‌ام/ انتقاد‌ها از کادرفنی استقلال هدف‌دار است

12:08 - 14 بهمن 1399
کد خبر: ۶۹۷۹۸۹
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
مربی تیم فوتبال استقلال گفت: فکر می‌کنم هرچه بیشتر از ما انتقاد شود انسجام و تلاش کادر ما بیشتر خواهد شد.

صمد مرفاوی در گفت‌وگو با میزان، در خصوص درگذشت  مهرداد میناوند، پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس بر اثر ابتلا به ویروس کرونا، اظهار داشت: من بسیار از این اتفاق ناگوار ناراحت شدم و جا دارد از همین جا به خانواده او و جامعه ورزش و فوتبال تسلیت بگویم. متأسفانه کرونا یکی از اهالی فوتبال را از پای درآورد و باعث شد مهرداد از بین ما برود. این اتفاق واقعا دردناک است. من برای خانواده و بازماندگان او آرزوی صبر می‌کنم و ان‌شاءالله که آنها همیشه در سلامت باشند.

وی در مورد وضعیت چمن ورزشگاه محل برگزاری دیدار تیم‌های نفت مسجدسلیمان و استقلال، گفت: کیفیت زمین خوب نبود و خیلی معمولی بود. وظیفه میزبان این است که قبل از بازی به ما زمین تمرین بدهند، ولی آنها یک روز قبل از بازی زمینی در اختیار ما نگذاشتند و ما مجبور شدیم در زمین کوچکی که نزدیک محل اقامت‌مان بود تمرین کنیم. به نظرم این رفتار اصلا حرفه‌ای نبود.

مربی تیم فوتبال استقلال درباره تساوی یک - یک تیمش مقابل نفت مسجدسلیمان، تصریح کرد: حق ما در این بازی مساوی نبود و باید پیروز میدان می‌شدیم. تیم ما شایسته پیروزی بود، اما موقعیت‌های زیادی را از دست دادیم. تیم ما فوتبال خوبی را ارائه کرد و موقعیت‌های زیادی هم داشت، اما به خوبی از آنها استفاده نکردیم، اما در مجموع از نحوه بازی تیم‌مان رضایت داشتیم و اگر از فرصت‌ها درست بهره می‌بردیم قطعا برنده میدان بودیم.

مرفاوی در پاسخ به این سوال که گفته می‌شود تغییرات زیادی در ترکیب استقلال در هر مسابقه رخ می‌دهد، تصریح کرد: نفرات ما همین‌ها هستند. ما باید براساس شرایط هر مسابقه ترکیب مختص به همان را بچینیم. جابه‌جایی همیشه در ترکیب تیم ما وجود دارد، ولی با این حال ما خوب کار می‌کنیم. ممکن است سرمربی از عملکرد یکسری بازیکنان در بازی‌ها و تمرینات راضی نباشد و بخواهد تغییراتی بدهد، این حق طبیعی سرمربی است. در تیم ما بازیکنانی حضور دارند که می‌توانند جایگزین دیگر بازیکنان شوند و همه هم بازیکنان بزرگی هستند که می‌توانیم در صورت نیاز از آنها استفاده کنیم.

وی در مورد اشتباه عجیب سیدحسین حسینی در دیدار مقابل نفت که منجر به گلزنی این تیم شد، گفت: اشتباهات جزوی از فوتبال است و کسی نمی‌تواند جلوی اتفاقات فوتبالی را بگیرد. من در این سال‌ها از این اشتباهات کم ندیدم. بازیکنان ممکن است اشتباهاتی داشته باشند، اما اشتباه دروازه‌بان سنگین است. با این حال، ما نمی‌توانیم حسینی را متهم کنیم که چرا چنین گلی دریافت کرده است. وقتی تیم گلی دریافت می‌کند همه مقصر هستند و وقتی تیم گل می‌زند همه سهیم هستند. به نظرم این درست نیست که تمام تقصیر‌ها را گردن یک نفر بیندازیم.

مربی تیم فوتبال استقلال در واکنش به انتقاد‌هایی که به اعضای کادرفنی این تیم می‌شود، خاطرنشان کرد: نمی‌توانم در این مورد صحبتی کنم چون خودم عضو کادرفنی هستم، ولی به نظرم ما کادر خوب و منسجمی داریم و کار خودمان را انجام می‌دهیم. این انتقاد‌ها هدف‌دار است و فکر می‌کنم هرچه بیشتر از ما انتقاد شود انسجام و تلاش کادر ما بیشتر خواهد شد و سعی می‌کنیم با تمام وجود برای استقلال کار کنیم و ان‌شاءالله که بهترین نتایج را به دست بیاوریم و موفق باشیم.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *