رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

میراسماعیلی: ارتباط خوبی با رئیس فدراسیون جهانی جودو دارم/ مرد روزهای سخت هستم

10:32 - 13 بهمن 1399
کد خبر: ۶۹۷۹۵۹
دسته بندی: ورزشی ، رزمی
رئیس فدراسیون جودو گفت: ارتباط بسیار خوبی با رئیس فدراسیون جهانی جودو دارم و می‌توانیم با هم تعامل داشته باشیم.
آرش میراسماعیلی در گفت‌وگو با میزان، در خصوص تعویق مجدد جلسه دادگاه عالی ورزشی برای رسیدگی به پرونده تعلیق جودو ایران اظهار داشت: شهریور امسال در دادگاه عالی ورزش حاضر شدیم و دفاعیات خود را ارائه دادیم و اعلام شد که یک ماه بعد رای نهایی صادر خواهد شد؛ اما این رای دو ماه و نیم به تعویق افتاد. نکته جالب این است که روز ۲۶ زانویه مجددا طی نامه‌ای به ما و داوران دادگاه اعلام شد که رای نهایی ۲۶ فوریه اعلام می‌شود!

وی افزود: خیلی از دوستانی که به کشورمان پشت کردند، دوست داشتند در همان روز‌های ابتدایی محرومیت جودو ایران قطعی شود؛ اما به لطف خدا این اتفاق هنوز رخ نداده و ما به اعلام رای منصفانه بسیار امیدوار هستیم.

رئیس فدراسیون جودو با اشاره به این که با تمام توان برای حفظ منافع جودو ایران تلاش می‌شود، تصریح کرد: تیم حقوقی ما جانانه برای حفظ منافع جودو جنگید و مطمئن باشید هر رای که در پایان این دادگاه صادر شود، باید با فدراسیون جهانی جودو تعامل داشته باشیم؛ ضمن اینکه در حال حاضر ارتباط خوبی با ویزر (رئیس فدراسیون جهانی) دارم.

میراسماعیلی درباره جلسه با وزیر ورزش و جوانان گفت: در مدتی که درگیر بحث تعلیق هستیم هر وقت درخواست ملاقات با وزیر ورزش را داشتم، او با ما تعامل داشتند و این بار هم جلسه بسیار صمیمی با وزیر ورزش داشتیم. او همواره حامی جودو ایران بوده و از هیچ کمکی به ما دریغ نکرده و باید از زحمات او تشکر کنم. همچنین صالحی امیری هم هر کاری که لازم بوده برای کمک به ما انجام داده است.

وی تصریح کرد: سخت‌ترین روز‌های دوران ورزشی‌ام را در فدراسیون جودو تجربه کرده‌ام. من با عملکردم صحبت می‌کنم و نیازی به تبلیغ یا شرایط خاصی ندارم. در روز‌هایی که کسی فکر نمی‌کرد جودو ایران بتواند کاری انجام دهد، آغاز ساخت آکادمی ملی جودو را شروع کردیم و به زودی لیگ را برگزار خواهیم کرد. تمام فعالیت‌های فدراسیون در قالب یک کار تیمی و با کمک روسای هیئت‌های استانی صورت گرفته که جا دارد از این عزیزان که همیشه کنار من بودند، تشکر کنم.

رئیس فدراسیون جودو در پایان حاطرنشان کرد: روز‌های بسیار سختی را سپری کردم، اما من مرد روز‌های سخت هستم. هیچوقت اهل فرار رو به جلو نبوده و با تمام قدرت کار می‌کنم تا در مسیر پیشرفت رشته‌ای که در آن اسم و رسم پیدا کردم، تاثیر مثبتی داشته باشم.
 
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *