پیگیری مطالبات شهروندان کوی فردوس و جاده مزدقینه با دستور دادستان همدان

14:39 - 11 بهمن 1399
کد خبر: ۶۹۷۴۵۴
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان همدان از پیگیری مطالبات شهروندان کوی فردوس، جاده مزدقینه و سیلوی این استان خبر داد.
حسن خانجانی موقر در گفت‌وگو با میزان از پیگیری مطالبات کوی فردوس، جاده مزدقینه و سیلو این استان خبر داد و گفت: با ورود دستگاه قضا، برای پیگیری و رفع معضلات و مشکلات کوی مزدقینه و ۸ متری سیلو مصوبات کاربردی به تصویب رسیده است.

وی افزود: در خصوص زمینی که قبلا بعنوان پارکینگ اتوبوس‌های شرکت واحد وکامیون‌ها و تجهیزات خدمات شهرداری در مجاورت میدان بود و در حال حاضر بلاتکلیف است مقرر شد با تغییر کاربری زمین تبدیل به منطقه تجاری و ایجاد مجتمع تجاری شود.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان همدان در خصوص نبود فضای سبز، تفریحی، آموزشی و مسجد در کوی فردوس گفت: بعد از تحویل مالکیت منطقه از راه وشهرسازی به شهرداری موارد فوق با تلاش شهرداری منطقه ۳ حل و فصل شود.

خانجانی اضافه کرد: همچنین با توجه به مشکلات جدی رودخانه رو باز صفری بین ۸ متری سیلو و کوی فردوس که خطرات جانی و مالی برای اهالی منطقه را در بر دارد و محل امنی برای اراذل و معتادین و همچنین باعث آلودگی محیط زیست است مقرر شد توسط شهرداری‌های مناطق ۲ و ۳ تامین هزینه شود وبا دیوار کشی و پوشاندن رودخانه آرامش را برای ساکنین فراهم آورند.

وی افرود: با توجه به وجود مشاغل مزاحم در جاده مزدقینه و عدم تعریض برخی از املاک موجود در این جاده که باعث معضلات جدی برای ساکنین و ایجاد ترافیک در منطقه شده است مقرر شد موضوع به صورت تخصصی در کمیسیون بند ۲۰ ماده ۵۵ مطرح مورد بررسی قرار گیرد تا اقدامات لازم معمول شود.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان همدان اضافه کرد: بهسازی و تعریض خیابان رازی و آزاد سازی ساختمان‌های در مسیر توسط شهرداری منطقه ۳ انجام شود.

وی در پایان تاکید کرد: جمع آوری اراذل و اوباش و رفع مشکلات موجود در کوی مزقینه و ۸ متری سیلو با مشارکت و همکاری مجموعه فرهنگی و نظارت جدی دادستانی به صورت جدی انجام می‌شود.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *