معمای سمت راست تیم ملی فوتبال و گزینه‌های روی میز اسکوچیچ/ رضاییان یا نجاریان!

14:46 - 11 بهمن 1399
کد خبر: ۶۹۷۴۱۶
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
سرمربی تیم ملی فوتبال برای حل معمای سمت راست خط دفاعی تیمش گزینه‌های زیادی را پیش رو دارد.

- صادق محرمی مدافع راست تیم فوتبال دیناموزاگرب شب گذشته مصدوم شد و گفته می‌شود حدود هشت هفته دور از میادین خواهد بود.

طبق گزارش های رسیده بعد از تست پزشکی شانس با مدافع ایرانی یار بوده و رباط صلیبی زانویش پاره نشده، اما رباط صلیبی پشت پایش کشیده شده است و دو ماه خانه‌نشین خواهد بود.

از سوی دیگر اردوهای تیم ملی برای بازی‌های مقدماتی جام جهانی قرار است از اواخر اسفندماه آغاز شود که با توجه به غیبت دوماه محرمی بعید به نظر می‌رسد وی جایی در ترکیب نفرات دعوت شده به این اردو داشته باشد.

اما موضوع مهمتر این است که اسکوچیچ در بازی‌های اخیر نشان داده که علاقه زیادی به محرمی دارد و این بازیکن در بیشتر دیدارهای تیم ملی به عنوان بازیکن اصلی سمت راست تیم ملی به میدان رفته است. با این حساب باید دید سرمربی تیم ملی فوتبال چه برنامه‌ای برای این جناح از تیمش خواهد داشت.

یکی از این گزینه‌ها مجتبی نجاریان مدافع راست فولاد خوزستان است که تا اینجای فصل عملکرد قابل قبولی نداشته است. هرچند وی در اردوی اخیر تیم ملی حضور داشت و مورد توجه اسکووچیچ نیز قرار دارد اما باید دید که بازهم اسکو به وی اعتماد می‌کندیا خیر؟

گزینه‌های بعدی رامین رضاییان و وریا غفوری مدافعان با تجربه و کارکشته تیم ملی هستند که از قضا اخیرا هم عملکرد قابل قبولی در تیم‌های خود داشته‌اند. البته اسکوچیچ سیامک نعمتی را هم به عنوان یک گزینه دیگر دارد که او هم می‌تواند گزینه مناسبی در سمت راست خط دفاعی تیم ملی باشد.

باید دید در نهایت اسکوچیچ چه فرمولی برای حل معمای سمت راست خط دفاعی اش طراحی خواهد کرد. بی‌تردید استفاده از رضاییان که اخیرا نیز در بین بهترین مدافعان گلزن دنیا قرار گرفته بهترین راه حل است اما گویا اسکووچیچ چندان علاقه‌ای به این موضوع ندارد. 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *