انگلیس به دنبال اقدامات جاسوسی است/ برای برقراری رابطه با غرب عجله نکنیم

13:47 - 01 شهريور 1394
کد خبر: ۶۹۶۰۸
دسته بندی: سیاست ، مجلس و دولت
خبرگزاری میزان- عضو کمیسیون امنیت ملی وسیاست خارجی مجلس گفت: همانطور که مقام معظم رهبری بارها فرمودند انگلیسها خبیث هستند و اقدامات جاسوسانه را دنبال می کنند ما منکر ضرورت گسترش روابط دیپلماسی در عرصه بین المللی نیستیم اما این روابط باید حساب شده صورت بگیرد.
انگلیس به دنبال اقدامات جاسوسی است/ برای برقراری رابطه با غرب عجله نکنیم
حسن کامران عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در گفت و گو با خبرنگار سیاسی میزان ضمن انتقاد به بازگشایی مجدد سفارت انگلیس در ایران اظهار کرد: برای بازگشایی مجدد سفارت انگلیس در ایران نباید عجله کرد چرا که انگلیسها در این مورد طمع دارند و ما نباید غفلت کنیم.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: همانطور که مقام معظم رهبری بارها فرمودند انگلیسها خبیث هستند و اقدامات جاسوسانه را دنبال می کنند ما منکر ضرورت گسترش روابط دیپلماسی در عرصه بین المللی نیستیم اما این روابط باید حساب شده صورت بگیرد.

کامران یادآور شد: ما در راستای بیانات مقام معظم رهبری که تاکید فرمودند باید راههای نفوذ دشمنان به عرصه های فرهنگی، اقتصادی وسیاسی کشورمان را ببندیم باید با یک نظم هندسی برای برقرار ارتباط با جهان غرب جلو برویم و در این کار نباید به هیچ وجه عجله کنیم.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *