توضیحات دبیر فدراسیون دوچرخه‌سواری درباره غیبت یکی از ملی‌پوشان در تست دوپینگ

10:57 - 05 بهمن 1399
کد خبر: ۶۹۵۳۲۴
دسته بندی: ورزشی ، سایر حوزه ها
سرپرست دبیری فدراسیون دوچرخه‌سواری در خصوص غیبت یکی از ملی‌پوشان در تست دوپینگ توضیحاتی ارائه داد.

محسن سلگی در گفت‌وگو با میزان، درباره حواشی بوجود آمده درخصوص غیبت یکی از ملی‌پوشان در تست دوپینگ از اردونشینان دوچرخه‌سواری اظهار داشت: روز چهارشنبه مأموران نادو به صورت سرزده به اردوی تیم ملی دوچرخه سواری آمدند تا از رکابزنان تست دوپینگ بگیرند که در زمان حضور آنها یکی از دوچرخه‌سواران برای مدت کوتاهی از ما اجازه گرفت تا به منزلش برود و دوباره برگردد؛ همین اتفاق باعث شد تا در زمان گرفتن تست حضور نداشته باشد.

وی ادامه داد: نبود او دلیلی برای فرار کردن از تست دوپینگ نیست، هر چند که تمایل داشتیم در همان شب از او تست گرفته شود، اما با توجه به نبود زمان قرار بر این شد روز پنجشنبه از او و دیگر رکابزنی که در زمان حضور ماموران نادو غیبت داشتند تست گرفته شود.

سرپرست دبیری فدراسیون دوچرخه‌سواری گفت: افرادی هستند که خیلی دوست دارند برای این رشته حاشیه‌ساز شوند، اما خودشان هم خوب می‌دانند که با انجام این صحبت‌ها راه به جایی نخواهند برد. معمولاً جواب آدم‌های بیکار، کوچک و به ظاهر دلسوز را نمی‌دهم چون معتقدم با جواب دادن تنها باعث بزرگ شدن آنها می‌شویم.

سلگی در خصوص حضورش در انتخابات ریاست فدراسیون دوچرخه‌سواری خاطرنشان کرد: فعلاً تمایلی به حضور در انتخابات ندارم، اما باید دید شرایط در ادامه چگونه پیش خواهد رفت.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *