خانم خوش‌تیپ از بستگان بیماران کلاهبرداری می‌کرد

12:25 - 31 مرداد 1394
کد خبر: ۶۹۲۳۱
دسته بندی: جامعه ، عمومی
خبرگزاری میزان: زن خلافکاری که اقدام به کلاهبرداری از بستگان بیماران در لباس پزشکی می‌کرد، توسط پلیس شناسایی و دستگیر شد.
خانم خوشتیپ از بستگان بیماران کلاهبرداری می‌کردبه گزارش خبرنگار اجتماعی میزان، چندی پیش ماموران انتظامی کرمانشاه متوجه شدند که فردی تبهکار با معرفی خود به عنوان پزشک اقدام به کلاهبرداری از مردم می‌کند، لذا پرونده‌ای در این رابطه تشکیل و در اختیار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.
 
کارآگاهان اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه پس از شنیدن صحبت‌های یکی از شکات دریافتند که متهم که زن جوانی است با حضور در بیمارستان و سرکشی به بیماران به عنوان پزشک مبالغی را از خانواده‌ها اخذ، سپس از محل متواری می شود.
 
پس از ترسیم چهره متهم، وی توسط پلیس در یکی از محل‌‌های حاشیه شهر کرمانشاه ردیابی و در مخفیگاهش دستگیر شد.
 
متهم که «نازنین» نام داشت در بازجویی‌های اولیه پلیسی به جرم خود و کلاهبردرای از بستگان بیماران اعتراف کرد، همچنین از مخفیگاه وی نیز تعدادی آلات و ادوات مربوط به پزشکی و کشف و ضبط شد.
 
سرهنگ علیرضا مرزبانی، رئیس پلیس آگاهی استان کرمانشاه درباره این خبر به خبرنگار اجتماعی گفت: فرد دیگری نیز در رابطه با این پرونده در یکی از شهرک‌های اطراف کرمانشاه دستگیری و وی نیز به جعل مدارک هویتی پزشکی اعتراف کرد.
 
گفتنی است هر 2 متهم جهت سیر مراحل قانونی در اختیار مقام قضایی قرار گرفتند.
 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *