رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

تاکید رئیس دستگاه قضا به رفع مشکلات سرمایه‌گذاران و صنعت‌گران استان کرمانشاه

7:00 - 23 دی 1399
کد خبر: ۶۹۲۲۷۳
دسته بندی: سیاست ، مجلس و دولت
معاون استاندار کرمانشاه گفت: آقای رئیسی در نشست شورای اداری استان، خواستار تأمین امنیت سرمایه گذاران و رفع مشکلات واحد‌های راکد و نیمه راکد شدند و بر کمک دستگاه قضا به رفع مشکلات سرمایه‌گذاران و صنعت‌گران استان کرمانشاه تاکید کردند.
مهرداد سالاری در گفت‌وگو با میزان، با اشاره به سفر اخیر رئیس دستگاه قضا به استان کرمانشاه اظهار داشت: اختصاص  اعتبار برای تکمیل ساختمان‌های نیمه کاره دادگستری و خدمات دادگستری یکی از مصوبات رئیس دستگاه قضا در سفر به کرمانشاه بود. 
 
وی افزود: آقای رئیسی در شورای اداری استان کرمانشاه نیز حضور یافتند که در این جلسه گزارشات آخرین وضعیت استان ارائه شد و ایشان هم از عملکرد  استاندار کرمانشاه  در بازسازی مناطق زلزله زده تقدیر کردند. 
 
معاون استاندار کرمانشاه یادآور شد: آقای رئیسی در نشست شورای اداری استان، خواستار تامین امنیت سرمایه گذاران و رفع مشکلات واحدهای راکد و نیمه راکد شدند و بر کمک دستگاه قضا به رفع مشکلات سرمایه‌گذراران و صنعت‌گران استان کرمانشاه تاکید کردند.  
 
سالاری یادآور شد: در جریان دیدارهای مردمی آقای رئیسی در شهرستان پاوه دو مشکل از سوی مردم مطرح شد که ایشان دستور رسیدگی و پیگیری دادند، نخست مشکل کشاورزان داریان پاوه که در خواست تامین آب کشاورزی داشتند و همچنین  مشکل مربوط به تعاونی مسکن مهر پاوه که هزینه تمام شده بیشتری از مردم دریافت کرده بودند. 
 
وی خاطرنشان کرد: بلافاصله پس از سفر رئیس دستگاه قضا، آقای استاندار یک جلسه با مسئولان آب منطقه‌ای پاوه گذاشتند و بنا شد اقدامات مربوط به تخصیص آب به کشاورزان انجام شود و یک جلسه هم برای رفع مشکل تعاونی مسکن مهر پاوه برگزار کردند که از برکات سفر آقای رئیسی به این استان بود. 
 
 
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *