رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

فتاحی: از آجورلو تشکر می‌کنم که به جوان‌ها اعتماد کرد/ امیدوارم بتوانیم میزبان جام ملت‌ها باشیم

19:31 - 20 دی 1399
کد خبر: ۶۹۱۶۰۹
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
سعید فتاحی، نایب رئیس دوم پیشنهادی مصطفی آجورلو گفت: از آقای آجورلو تشکر می‌کنم که به جوان‌ها اعتماد کرد.

- سعید فتاحی، رئیس سابق کمیته مسابقات سازمان لیگ که در انتخابات فدراسیون فوتبال به عنوان نایب رئیس دوم مصطفی آجورلو ثبت‌نام کرد، در این باره صحبت‌هایی به شرح زیر انجام داد:

*می‌دانم رسانه‌ها در این چند روز خیلی سختی کشیدند و قول می‌دهم اگر انتخاب شدم، برای دور بعدی «استیجی» برای خبرنگاران در نظر بگیریم و بنر تبلیغاتی هم پشت آن بزنیم که درآمدی برای فدراسیون فوتبال باشد. یک جایی باشد که حداقل از رسانه‌ها بتوان پذیرایی کرد. از آقای آجورلو هم تشکر می‌کنم که به جوان‌ها اعتماد کرد و خدا را شکر می‌کنم این اتفاق افتاده و امیدوارم بتوانم به فوتبال کمک کنم.

*برای حل مشکلات همه باید کمک کنیم. الان کار دست مجمع فدراسیون است و جا دارد به آنها خسته نباشید بگویم. امیدوارم این دوره خیلی فعال‌تر به انتخابات بیایند و انتخاب درست انجام دهند و در ادامه کمک کنند، نه اینکه فقط یک انتخابی کنند و چهار سال دیگر برگردند. پیگیری کنند و باشگاه‌ها، هیئت‌های فوتبال و تمام اعضا خواسته‌های خود را بخواهند.

*انتخابات است و بحث رایزنی است نه لابی‌گری. معرفی نفرات صورت می‌گیرد و برنامه‌ها را می‌دهیم و امیدوارم مجمع اعتماد کند و رأی بگیریم.

*میزبانی جام ملت‌های آسیا؟ شک نکنید و مطمئن باشید کار سختی برای ایرانی‌هاست. ایرانی‌ها کار سخت را راحت‌تر از کار‌های آسان انجام می‌دهند و امیدوارم این اتفاق رخ دهد و بتوانیم میزبان جام ملت‌های آسیا باشیم.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *