مرزبان: انتظار یک بازی درگیرانه و خوب را مقابل فولاد داریم/ کسی را به چیزی متهم نمی‌کنیم

20:14 - 20 دی 1399
کد خبر: ۶۹۱۵۶۲
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
مربی تیم فوتبال سپاهان گفت: انتظار یک بازی درگیرانه و خوب را با فولاد داریم و امیدواریم بتوانیم ۳ امتیاز بازی را بگیریم.

- علیرضا مرزبان، مربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان در نشست خبری قبل از بازی تیمش مقابل فولاد خوزستان صحبت‌هایی انجام داد که گزیده آن را در زیر می‌خوانید:

*بعد از بازی خیلی خوبی که مقابل پرسپولیس انجام دادیم و باید یک پنالتی برای ما گرفته می‌شد، تصمیم گرفتیم به تصمیمات داوری اعتراض نکنیم و صحبت نکنیم،‌ اما چون همه جا این مسائل مطرح هست باید بگوییم که حق بازیکانن ضایع نشود و باید از بازیکنان دفاع کنیم. مسائل را بزرگ نمی‌کنیم، اما حقوق خودمان را در دل خودمان نگه می‌داریم که باید یک پنالتی برای ما گرفته می‌شد.

*چندمین بازی است مشکلات خاصی را داشتیم و مقداری نامهربانی نسبت به ما می‌شود؛ در مجموع هدفی که داشتیم و هدف‌مندی خاصی که از طرف محرم نویدکیا نسبت به فرم کاری، تشکیلات و سازمان‌دهی بود که قدم‌های خوبی را به جلو برداریم، انجام شده است و می‌توانیم بگوییم، زمانش رسیده که باید بتوانیم برآورد و دستاور‌د‌های کار خودمان را ببینیم.

*بازی با فولاد فوق‌العاده حساس است، با یکی از بهترین تیم‌های لیگ که بازیکنان خوبی دارد، جواد نکونام مربی باتجربه‌ای در این زمینه است؛ انتظار یک بازی درگیرانه و خوب را داریم و امیدواریم بتوانیم ۳ امتیاز بازی را بگیریم و باید امتیازات از دست را جبران کنیم و قدم اول مقابل فولاد خوزستان خواهد بود.

*رضا دهقان و رسول نویدکیا مصدوم هستند و بازیکن محرومی نداریم.

*در مورد نیمکت فولاد همیشه صحبت می‌شود، اما انتظار فوتبال جوانمردانه را داریم و چیزی نیست که بتوانیم کنترل کنیم و به ناظر و داور چهارم بازی برمی‌گردد که جنجال به درون زمین نکشد.

*احترام خاصی برای فولاد قائل هستیم و انتظار داریم همه مسائل داخل زمین اتفاق بیفتد، کسی را به چیزی متهم نمی‌کنیم؛ قرار ما بوده که حرف اول را برای سپاهان بازی جوانمردانه بزند و بازی جوانمردانه را باید رعایت کنیم.

*مهدی کیانی بعد از مشکلاتی که با عضلات خودش داشت، چند هفته درگیر هست و ادامه دارد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *