رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

نماینده ولی فقیه در سپاه: برجسته‌ترین ویژگی سردار دل‌ها ولایتمداری بود

9:57 - 16 دی 1399
کد خبر: ۶۹۰۲۷۳
دسته بندی: سیاست ، دفاعی و مقاومت
نماینده ولی فقیه در سپاه گفت: برجسته‌ترین ویژگی شهید «قاسم سلیمانی» ولایت پذیری او بود. او عبودیت خدا را در فرمانبری و تبعیت مطلق از ولایت فقیه می‌دانست.
- حجت الاسلام والمسلمین عبدالله حاجی‌صادقی امروز در مراسم اولین سالگرد بزرگداشت سرداردل‌ها که در مرکز همایش‌های صداوسیما برگزار شد، اظهار داشت: چگونه شد که حاج قاسم مرد میدان اخلاق، منطق استوار، بصیرت، مردمداری و از همه مهمتر مرد میدان ولایتمداری شد. 
 
نماینده ولی فقیه در سپاه با بیان اینکه چگونه حاج قاسم محبوب دل رهبر انقلاب اسلامی می‌شود؟ افزود: برای اینکه او غرق در بندگی خدا بود، دنبال نشان دادن خود نبود، خدا او رانشان داد. او برای خدا بود و خدا هم برای اوبود؛ این وعده خداست. 
 
وی عنوان کرد: اگر در تاریکی فتنه‌ها آنچه را دیگزان نمی‌دیدند و نمی‌شنیدند را دید و شنید، برای این بود که از بصیرت افاضه‌ای برخوردار شده و خداوند به او بصیرت می‌داد، عبد شد، بنده شد و به عزت رسید. 
 
نماینده ولی فقیه در سپاه گفت: سردار دل‌ها اگر سرباز ولایت شد، بخاطر این بود که ولایت را تجلی و زمینی شدن توحید ربوبی می‌دانست؛ او سربازی ولایت را عبودیت خدا می‌دانست و به آن افتخار می‌کرد. او در مکتب امامین انقلاب که همان مکتب اسلام است رشد کرد. او اجرا کننده مکتب امام راحل و رهبری بود. مکتب او سربازی و ولایت مداری را به ما آموخت. 
 
حاجی صادقی اضافه کرد: برجسته‌ترین ویژگی حاج قاسم ولایت پذیری او بود. او عبودیت خدا را در فرمانبری و تبعیت مطلق از ولایت فقیه می‌دانست. 
 
نماینده ولی فقیه در سپاه بیان داشت: حاج قاسم با شهادت به آرزویش رسید. با شهادتش سرود فزت و رب الکعبه سرود. 
 
وی خاطرنشان کرد: سرداردل‌ها در سفر‌ها و پروازهایش معمولا مطالعه می‌کرد، اما در سفر آخرش بیشتر به قرائت قرآن و ذکر پرداخته بود و به فرزندش گفته بود، به مقتلم می‌روم و روی کاغذ از خدا می‌خواهد او را پاکیزه بپذیرد.
 
حاجی صادقی با بیان اینکه من و شما حضار باید تلاش کنیم، رهرو راه حاج قاسم باشیم، گفت: اولین و برجسته‌ترین مولفه مکتب حاج قاسم عبد شدن و فرمانبری از، ولی خداست. مکتب حاج قاسم، مکتب ولایتمداری، روحیه جهادی -انقلابی و بصیرت با صراحت بود. 
 
نماینده، ولی فقیه در سپاه اضاقه کرد: در مکتب سردار دلها، راه تقرب الی الله؛ خدمت به مردم است. از روح، معنویت و عظمت حاج قاسم نزد خداوند بخواهیم راه آزادیبخش از تمام قیود و بندگی‌ها را پیش بگیریم.
 
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *