رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

انتقاد تند نکونام از داوری‌های لیگ پس از توقف شاگردانش مقابل مس رفسنجان

19:40 - 15 دی 1399
کد خبر: ۶۹۰۱۱۶
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان پس از تساوی تیمش مقابل مس رفسنجان، داوری‌های لیگ را به باد انتقاد گرفت.

- جواد نکونام سرمربی تیم فولاد خوزستان در نشست خبری پس از تساوی یک - یک عصر امروز (دوشنبه) تیمش مقابل مس رفسنجان در هفته دهم لیگ برتر فوتبال ایران اظهاراتی انجام داد که گزیده آن را در زیر می‌خوانید:

*بهتر است درباره بازی صحبت نشود. در چهار هفته گذشته ۵ امتیاز از ما گرفتند.در  بازی نفت مسجدسلیمان سه امتیاز گرفتند و  امروز هم دو امتیاز از ما گرفتند. صحنه خطا اشتباه بود.

*ناظمی در نساجی صحنه باد معروف را برای من خطا گفت. حالا می‌گویند اشتباه تأثیرگذار نداشته‌ایم. اینها اشتباه تأثیرگذار است. امروز خطا را به اشتباه گرفتند و آن را گل کردند. از آن روزی که گفتند فولاد قوی است، ببینید چه بلایی سر این تیم آورده‌اند.

*از ما می‌پرسند از برنامه لیگ راضی هستید، می‌گوییم نه و این برنامه‌ریزی را انجام می‌دهند، ۵ امتیاز به خاطر داوری از دست دادیم. بازی مسجدسلیمان، سایپا و این بازی به خاطر اشتباهات داوری امتیاز از دست دادیم.

*این اشتباهات اظهر من الشمس است. به مسئولین استان خوزستان می‌گویم اینجا نمی‌گذارند کار کنیم. من می‌گویم تمام اشتباهات سهوی بوده، اما باید در خصوص اینها فکر کنیم.

*داور باید فوتبالیست باشد و شرایط را درک کند که یک سوت اشتباه برای ما می‌زنند چه اتفاقی رخ می‌دهد. در بازی با نفت مسجدسلیمان گل سالم را خطا کردند درست یا غلط چهار هفته امتیازات را از تیم من گرفته‌اند.

*نمی‌دانم مشکل از آذری است که صریح صحبت می‌کند یا من یا مسئولین استان؛ نمی‌دانم چه اتفاقی رخ می‌دهد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *