ربیعی: موقعیتی به فولاد پُرمهره ندادیم/ حقمان بود به گل تساوی برسیم

19:49 - 15 دی 1399
کد خبر: ۶۹۰۱۱۵
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان گفت: موقعیتی به فولاد پرمهره ندادیم و حقمان بود به گل تساوی برسیم.

- محمد ربیعی سرمربی مس رفسنجان در نشست خبری پس از تساوی یک - یک تیمش مقابل فولاد خوزستان در هفته دهم لیگ برتر فوتبال صحبت‌هایی به شرح زیر انجام داد:

*تیم ما امروز در مدار تیم فولاد بازی کرد. کل بازی را رصد کنیم موقعیتی به فولاد ندادیم. در نیمه اول و دوم موقعیت‌هایی داشتیم. با آمدن تعویض‌های این تیم با یک اشتباه در یک پاس ساده گل خوردیم. خط دفاع ما عملکرد قابل قبولی داشت. حقمان بود به گل تساوی برسیم و توانستیم تیم فولاد را ببندیم. ابتدای نیمه اول اما خوب نبودیم.

*زمین خوب نبود و همه می‌دانند چمن زیرش نرم است. خداروشکر به همت بچه‌ها و فعل خواستن‌شان تواستیم به گل برسیم. با توجه به بازی‌های سختی که داشتیم سعی می‌کنیم هر روز بهتر شویم،

*هر روز طراوت بیشتری داریم هرچه می‌گذارد این را بیشتر نشان می‌دهیم. بازیکنان جایگزین خوب عمل کردند. هرچه می‌گذرد بهتر می‌شویم که این نوید روز‌های خوب را برای مس و این مجموعه دارد.

*از تیم داوری گلایه‌ای ندارم فقط روی صحنه گل بچه‌ها می‌گویند خطا شد که من آن را ندیدم. در غیر این صورت هیچ موقعیتی به فولاد تیم پرمهره ندادیم. به نکونام تبریک می‌گویم،‌ با او چند بار در لیگ یک رویارو شدیم و به هر دو تیم خسته نباشید می‌گویم.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *