حمله معترضان به عدم تصویب طرح کمک‌های کرونایی کنگره آمریکا به منزل پلوسی

22:42 - 14 دی 1399
کد خبر: ۶۸۹۹۱۳
اشخاصی که به عدم تصویب طرح ارسال کمک‌های مالی برای شهروندان جهت مقابله با تبعات بحران شیوع کرونا معترض بودند، به منزل نانسی پلوسی حمله کردند.

- افرادی ناشناس روز شنبه با حمله به منزل نانسی پلوسی رییس مجلس نمایندگان آمریکا در شهر سانفرانسیسکو، یک سر بریده خوک را مقابل درب خانه‌اش رها کردند و بر روی در و دیوار منزل وی رنگ قرمز پاشیدند. مهاجم یا مهاجمان همچنین بر روی درب پارکینگ منزل رییس مجلس نمایندگان آمریکا شعار‌هایی اعتراض آمیزی مانند «دو هزار دلار» و «ما همه (آن پول) را می‌خواهیم» نوشتند.

به نظر می‌رسد که این حمله به دنبال اعتراض به عدم تصویب طرح ارسال چک‌های دو هزار دلاری برای شهروندان همزمان با بحران شیوع کرونا و پیامد‌های اقتصادی آن انجام شده است.

این اتفاق در حالی رخ داده است که حمله مشابهی نیز به منزل رهبر اکثریت جمهوریخواه و نماینده ایالت کنتاکی در مجلس سنا، میچ مک کانل در شهر لوئیویل در ایالت کنتاکی انجام شد و بر روی در و پنجره منزل وی شعار‌هایی همچون «پول من کجاست؟» و «میچ فقرا را می‌کشد» نوشته شده بود.

با این حال پلیس سانفرانسیسکو و لوئیویل تحقیقات خود در خصوص این حوادث را آغاز کرده اند.

گفتنی است که کنگره آمریکا طرح ۹۰۰ میلیارد دلاری محرک اقتصادی به منظور مقابله با تبعات بحران شیوع کرونا را به تصویب رسانده است. مجلس نمایندگان به ریاست نانسی پلوسی به موافقت به اختصاص کمک‌های دو هزار دلاری به شهروندان پرداخته بود، اما اکثریت جمهوریخواه در مجلس سنا با ارسال چک‌های دو هزار دلاری برای شهروندان مخالفت کرد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *