تداوم صدرنشینی شهرداری ارومیه در لیگ برتر والیبال با شکست همشهریش/ باختی دیگر برای قزوینی‌ها

21:39 - 14 دی 1399
کد خبر: ۶۸۹۹۰۴
دسته بندی: ورزشی ، توپ و تور
هفته هجدهم لیگ برتر والیبال با تداوم صدرنشینی تیم شهرداری ارومیه و پیروزی آسان فولاد سیرجان به پایان رسید.

- هفته هجدهم لیگ برتر والیبال عصر امروز(یک‌شنبه) با برگزاری دو دیدار همزمان از ساعت ۱۷ در حالی به پایان رسید که تیم شهرداری ارومیه با پیروزی بر همشهریش آذرباتری جایگاهش در صدر جدول رده بندی را تثبیت کرد و فولاد سیرجان با شکست شهرداری قزوین وضعیتش در بالای جدول را بهبود بخشید.

در یکی از مهمترین بازی‌های هفته هجدهم و در شهرآورد ارومیه تیم صدرنشین شهرداری ارومیه موفق شد در ادامه نوار پیروزی‌هایش برابر تیم آذرباتری با نتیجه قاطع ۳ بر صفر به پیروزی برسد تا شاگردان پیمان اکبری با کسب چهاردهمین بردشان ۴۰ امتیازی شده و جایگاهشان در صدر جدول را تثبیت کردند.

در سوی مقابل آذرباتری قعر جدولی ست‌های بازی را با امتیازهای۲۵-۲۳، ۲۵-۱۷ و ۲۵-۲۲ واگذار کرد تا شاگردان فرهاد نفرزاده با قبول پانزدهمین باختشان از رده چهاردهم تکان نخورند.

در دیدار همزمان تیم فولاد سیرجان توانست در دیداری آسان با حساب ۳ بر صفر از سد شهرداری قزوین بگذرد تا سیرجانی‌ها با دوازده بُرد و ۳۶ امتیاز در رده چهارم بایستند.

در سوی دیگر قزوینی‌ها که با اضافه شدن دو بازیکن خارجی منتظر روزهای خوشی برای تیم شهرشان بودند در ادامه روند پر نوسانشان سال‌های بازی را با امتیازهای ۲۵-۲۱، ۲۵-۱۵ و ۲۵-۲۰ واگذار کردند تا شاگردان مسعود آرمات با چهار پیروزی و ۱۱ امتیاز در همان رده دوازدهم بمانند.

در سایر بازی‌های این هفته، سایپا تهران با نتیجه ۳ بر صفر خاتم اردکان را شکست داد و سپاهان اصفهان با حساب ۳ بر یک شهرداری گنبد را از پیش رو برداشت. لبنیات هراز آمل هم موفق شد قاطعانه و با نتیجه ۳ بر صفر برابر پیکان تهران به پیروزی برسد و راهیاب ملل کردستان در دیداری طولانی ۳ بر ۲ مغلوب هورسان رامسر شد.

همچنین تیم‌های شهدای یزد و شهرداری ورامین در این هفته با قرعه استراحت روبرو بودند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *