محمدی‌راد: به دنبال جبران شکست دور رفت بودیم/ جزیده: می‌توانستیم بازی را به ست پنجم بکشانیم

14:58 - 14 دی 1399
کد خبر: ۶۸۹۷۶۶
دسته بندی: ورزشی ، توپ و تور
سرمربی تیم والیبال سپاهان اصفهان گفت: در این مسابقه به دنبال جبران شکست دور رفت بودیم.
- رحمان محمدی راد پس از پیروزی ۳ بر یک تیم والیبال سپاهان اصفهان مقابل شهرداری گنبد در هفته هجدهم لیگ برتر والیبال، اظهار داشت: بازی سنگینی بود. بعد از تغییراتی که گنبدی‌ها در تیم خود ایجاد کردند، سرویس‌های خوبی زدند و ما را تحت تاثیر قرار دادند. در این مسابقه به دنبال جبران شکست دور رفت بودیم. اشتباهی که در دور رفت مرتکب شده بودیم را تکرار نکردیم و به هدف خود رسیدیم.  

وی ادامه داد: توقع بازی سنگین تری را مقابل شهرداری گنبد داشتیم. با توجه به شرایط تلاش کردیم تا از تمام نفرات خود استفاده کنیم. از عملکرد شاگردانم رضایت دارم و امیدوارم در چنین مسابقاتی بازهم بتوانیم شکل تیمی خود را حفظ کنیم و برنده بازی باشیم.

سرمربی تیم والیبال سپاهان درمورد جذب امیری و کمالوند، خاطرنشان کرد: هر دو بازیکن هنوز از آمادگی کامل به دور هستند، چون مدتی تمرین نکردند. نیاز به زمان دارند تا در بهترین شرایط قرار بگیرند. کمالوند در همان ابتدای مسابقه از ناحیه زانو احساس درد کرد و ناچار شدیم وی را تغییر دهیم. امیری هم به زودی به ترکیب ما اضافه خواهد شد.

عظیم جزیده پس از شکست تیم شهرداری گنبد مقابل تیم سپاهان اصفهان، اظهار داشت: بازی با کیفیت بود، اما در حمله کمی از سپاهان ضعیف‌تر عمل کردیم، ولی در سایر فاکتور‌ها برابر بودیم. دفاع خوبی داشتیم، اما در امتیاز‌های حساس و یاران توانستیم بازی را به نفع خود برگردانیم.

سرمربی تیم والیبال شهرداری گنبد ادامه داد: تمرکز بازیکنان به هم خورد و نتوانستیم آن‌ها را به بازی برگردانیم. از بازی راضی هستم به تیم خود‌ می‌بالم. تیم بسیار با کیفیتی نشان دادیم با توجه به اینکه برای سپاهان بسیار قابل احترام است و کادر فنی خوبی در اختیار دارد.

جزیده در پایان گفت: می‌توانستیم بازی را به ست پنجم بکشانیم به تیم خسته نباشید می‌گویم امیدوارم برای بازی‌های بد برنامه ریزی بهتری داشته باشیم و بتوانیم روند رو به رشد خود را ادامه دهیم.

انتهای پیام/ 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *