تاکید رییس سازمان زندان‌ها بر لزوم استفاده از ظرفیت‌های ائمه جمعه برای تحقق تاکیدات امام راحل و مقام معظم رهبری

18:45 - 13 دی 1399
کد خبر: ۶۸۹۵۷۲
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
رییس سازمان زندان‌ها در دیدار با حجت الاسلام والمسلین حاج علی اکبری گفت: معتقدیم باید برای تحقق فرمایشات و تاکیدات امام راحل و مقام معظم رهبری مبنی بر اولویت قرار گرفتن اصلاح و تربیت از همه ظرفیت‌های ائمه جمعه استفاده کنیم.

- طبق گزارش سازمان زندان ها و اقدامات تأمینی و تربیتی کشور ، حاج‌محمدی صبح امروز باتفاق جوهری، معاون سلامت، اصلاح وتربیت و حجت الاسلام وکیل پور مشاور فرهنگی با حجت الاسلام والمسلین حاج علی اکبری دیدار کردند.

تاکید رییس سازمان زندان‌ها بر لزوم استفاده از ظرفیت‌های ائمه جمعه برای تحقق فرمایشات و تاکیدات امام راحل و مقام معظم رهبری

در ابتدای این دیدار رییس سازمان زندان‌ها گزارشی از اقدامات صورت گرفته در خصوص زندانیان و خانواده‌های ایشان را ارائه کرد و گفت: معتقدیم برای تحقق فرمایشات و تاکیدات امام راحل و مقام معظم رهبری مبنی بر اولویت قرار گرفتن اصلاح و تربیت وحتی تهذیب زندانیان و آموزشگاه نیکی‌ها شدن زندان‌ها از همه ظرفیت‌های متولیان فرهنگی بویژه ائمه محترم جمعه در کنار نهاد‌های مردمی وجهادی می‌بایست استفاده کنیم.

وی افزود: زندان‌ها محیط مستعد ومناسبی برای اجرای ماموریت‌های ائمه جمعه بعنوان فرماندهان قرارگاه‌های فرهنگی کشور می‌باشد.

در ادامه این دیدار حجت الاسلام والمسلمین حاج علی اکبری گفت: خداوند به شما و دست اندرکاران این کار بزرگ زندانبانی لطف کرده واین امکان و فرصت بزرگ را برای شما فراهم کرده و از هر طرف نگاه کنید فرصت خدمت است. در این فرصت خدمت، رفتار و کردار شهید والامقام شهید لاجوردی بهترین الگو می‌باشد. آن شهید عزیز، آیین زندانبانی را با روحیه پدری، اخلاص و احساس رسالت تربیتی آمیخته کرد و بسیار موفق عمل نمود.

وی در ادامه با اشاره به گزارش بیان شده افزود: جهت گیری‌های مورد اشاره کاملا صحیح است. استفاده از ظرفیت نهاد‌های مردمی و اقشار مختلف بویژه متولیان فرهنگی، هدف گذاری هوشمندانه و دقیقی است که انشالله از ظرفیت ائمه جمعه محترم کشور نیز در برنامه ریزی و ساماندهی کار‌های فرهنگی در دو حوزه زندانیان و خانواده‌های زندانیان استفاده خواهد شد.

تاکید رییس سازمان زندان‌ها بر لزوم استفاده از ظرفیت‌های ائمه جمعه برای تحقق فرمایشات و تاکیدات امام راحل و مقام معظم رهبری

وی تاکید کرد: موضوع زندانیان و خانواده ایشان می‌بایست در کانون اهتمام ائمه جمعه شهر‌ها قرار گیرد.

در پایان‌این‌نشست مقرر شد کارگروهی متشکل از معاونین دو‌مجموعه تشکیل و نسبت به برنامه ریزی واولویت بندی سرفصل‌های همکاری مشترک از جمله نحوه استفاده از نهاد‌های فرهنگی و مردمی تحت اشراف ائمه محترم جمعه و دیگر موارد جمع بندی‌های لازم صورت گیرد.

 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *