مهذب‌نیا: از روزهای خوب تنیس خیلی دور هستیم‌/ در گذشته تنیس ما حرفه‌ای‌تر بود

0:01 - 16 دی 1399
کد خبر: ۶۸۹۴۸۱
دسته بندی: ورزشی ، سایر حوزه ها
ملی‌پوش پیشین تنیس گفت: اکنون از روزهای خوب گذشته تنیس خیلی دور هستیم‌.

امیر مهذب‌نیا در گفت‌وگو با میزان، در خصوص حکمی که به تازگی در فدراسیون تنیس دریافت کرده، اظهار داشت: من به عنوان مسئول کمیته باشگاه‌ها در فدراسیون‌ تنیس انتخاب شدم؛ البته خود من کار اصلی‌ام را موضوع دیگری می‌دانم، اما به احترام تصمیم داوود عزیزی و ضیا آذری این حکم را قبول کردم.

وی در مورد شرایط این روزهای تنیس گفت: شرایط فعلی تنیس ما به دلیل کرونا خیلی شرایط روشن و مشخصی نیست. البته با وجود این اتفاق بازهم فدراسیون تمام تلاشش را انجام می‌دهد تا هرطور شده مسابقات را برگزار کند. خوشبختانه فدراسیون توانست با برگزاری مسابقات آرشاکلاب نمره قبولی دریافت کند. کیفیت رقابت‌ها نیز در این وضعیت کرونایی بازهم قابل قبول و در سطح استاندارد بود.

* امیدوارم فدراسیون به دور از سیاسی کاری مربی تیم ملی را انتخاب کند

ملی‌پوش پیشین تنیس درباره انتخاب سرمربی آینده تیم ملی تصریح کرد: هنوز راجع به انتخاب سرمربی آینده تیم ملی تصمیم‌گیری نشده است؛ منتظریم برنامه‌های مربیان از آنها گرفته شود. امیدوارم فدراسیون مربی را انتخاب کند که در آینده بتواند تنیس ما را تکان دهد.

*در یک دوره سه تا چهار ساله می‌توانیم خودمان را به سطح خوبی در آسیا برسانیم

وی در پاسخ به این سوال که چه زمانی ممکن است تنیس ایران دوباره شکوفا شود، اظهار داشت: اکنون از روزهای خیلی خوب گذشته تنیس خیلی دور هستیم‌. واقعیت این است در گذشته تنیس ما خیلی حرفه‌ای‌تر از الان بود. به طور مثال بازیکنانی مانند من، حمید نداف و شاهین خالدان که سال‌ها در مسابقات بودند به صورت گلخانه‌ای بود و من این کار را به صورت شخصی انجام می‌دادم. سعی می‌کنیم‌ در صورت درخواست فدراسیون بازیکنان بیشتری را به عرصه مسابقات جهانی و... بفرستیم تا از این طریق آنها خیلی بهتر به سطح حرفه‌ای و تنیس روز دنیا نزدیک شوند.

پیشکسوت تنیس درباره دورنمای این رشته خاطرنشان کرد: اگر برنامه‌ریزی مناسبی داشته باشیم و به افرادی که کارشان را بلد هستند اعتماد شود، در یک دوره سه تا چهار ساله می‌توانیم خودمان را به سطح خوبی در آسیا برسانیم. البته در هفت ماه گذشته چند راهکار برای کمک به تنیس به مسئولان فدراسیون ارائه دادم و در کنار آن هم موانع پیش رو را که اخیراً برای ما دردسرسازشده، تشریح کردم. اکنون هم کم و بیش دوباره در حال رخ دادن است. ان‌شاءالله در یکی دو ماه آینده با تصمیم‌گیری‎‌های درست این اتفاقات کمرنگ‌ یا حتی از بین برود.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *