علوی: تا فردا باید مدارک‌مان درباره فسخ قرارداد بابک مرادی را تحویل کمیته استیناف دهیم

15:06 - 12 دی 1399
کد خبر: ۶۸۹۱۸۰
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
مدیرعامل ماشین‌سازی گفت: ما تا فردا (شنبه) مدارک مربوط به پرونده بابک مرادی را به کمیته استیناف تحویل دهیم.

سید محمد علوی در گفت‌وگو با میزان، در خصوص جلسه روز چهارشنبه کمیته استیناف درباره پرونده بابک مرادی، بازیکن فصل گذشته این تیم و کنونی استقلال، اظهار داشت: در این حلسه تصمیم بر این شد تا ما مدارک و مستندات‌مان را تا روز شنبه به کمیته استیناف تحویل دهیم. ما چندین مدرک داریم که باید به این کمیته ارسال کنیم. اگر مستندات‌مان کامل نباشد، بدیهی است رأی به نفع بابک مرادی و استقلال صادر شود.

وی در مورد اینکه مرادی و وکیل او از فسخ قانونی قراردادش با ماشین‌سازان صحبت می‌کنند و به اعتقاد آنها پرداخت حقوق این بازیکن کمتر از ۶۰ درصد بوده است، تصریح کرد: با توجه به مدارکی که من مطالعه کردم، این بازیکن بالای ۶۰ درصد از باشگاه ماشین‌سازی پول دریافت کرده است و در این صورت او نمی‌توانسته قراردادش را فسخ کند.

مدیرعامل باشگاه ماشین‌سازی تبریز در خصوص پرداخت غرامت و مذاکره مدیران دو باشگاه ماشین‌سازی و استقلال برای پرداخت آن، خاطرنشان کرد: مبلغ غرامتی که بابک مرادی باید پرداخت کند طبق رأی کمیته وضعیت ۸۰۰ میلیون تومان است اما باشگاه استقلال پیشنهاد ۴۰۰ میلیونب داده است که همین امر باعث لجبازی شده و نماینده ما هم رقم بالاتری را درخواست کرده است. امیدوارم در نهایت این پرونده به خیر و خوشی مختومه شود.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *