نصیری: در خانه یک کوله پشتی نامه دارم، اما استخدامم حل نشد/ خواهش می‌کنم جوایز سال ۹۸ را زودتر اهدا کنند

0:01 - 12 دی 1399
کد خبر: ۶۸۸۷۷۰
دسته بندی: ورزشی ، سایر حوزه ها
ملی پوش روئینگ گفت: متاسفانه مشخص نبودن زمان و محل برگزاری مسابقات انتخابی المپیک در قاره آسیا کمی ما را دچار سردرگمی کرده است.
بهمن نصیری در گفت‌وگو با میزان، درخصوص شرایط آمادگیش و همچنین روند برگزاری اردو‌های تیم ملی روئینگ، اظهار داشت: در حال حاضر در آمادگی ۷۰-۸۰ درصدی هستم. دو ماهی از آغاز اردوی تیم ملی می‌گذرد و این دومین مرحله از برگزاری اردو هاست. اینکه زمان و مکان مسابقات کسب سهمیه المپیک در آسیا هنوز به صورت قطعی مشخص نیست کمی ما را دچار سردرگمی کرده و نمی‌دانیم تا چه حد باید برنامه‌هایمان را پیش ببریم. کرونا باعث شده برنامه‌های ورزشکاران در سراسر جهان دچار چالش شود.
 
وی با اظهار رضایت از حمایت‌های فدراسیون قایقرانی، افزود: در این دو اردویی که امسال برگزار شده خوشبختانه وضعیت خوبی را شاهد بودیم و شرایط راضی کننده است. فدراسیون قایقرانی بیشتر از این کاری از دستش برنمی‌آید. ما هم از حمایت‌های فدراسیون تا همین حدی که هست ممنونیم. امیدوارم همین روند حمایتی تداوم داشته باشد.
 
* برای حضور در این رقابت‌های انتخابی المپیک لحظه شماری می‌کنم

ملی پوش روئینگ ایران خاطرنشان کرد: متاسفانه مشخص نبودن زمان و محل برگزاری مسابقات انتخابی المپیک در قاره آسیا در حالیست که برنامه کامل مسابقات جهانی اعلام شده و حتی رقابت‌های اروپایی در حال برگزاری هستند و برخی مسابقاتشان به اتمام رسیده است؛ ولی تکلیف مسابقات انتخابی در آسیا هنوز مشخص نیست؛ وگرنه شخصاً برای اعزام به مسابقات آماده هستم و برای حضور در این رقابت‌ها لحظه‌شماری می‌کنم.

نصیری درپاسخ به این سوال که مسئله استخدامیش به کجا رسید و آیا بالاخره این موضوع به سرانجام رسید یا خیر؟ گفت: متاسفانه مسئله استخدامی من حل نشد. مسئولان اعلام کردند که استخدام من منوط به داشتن مدال در بازی‌های آسیایی است. خوب اگر من مدال بازی‌های آسیایی داشتم که برای استخدام از طریق کمیته ملی المپیک رایزنی نمی‌کردم! یا چه نیازی بود که از رییس کمیته ملی المپیک بخواهم در این خصوص تماس تلفنی داشته باشد؟ یا چه لزومی به رایزنی بود و یا چرا باید سهرابیان با صالحی امیری برای حل شدن مشکل استخدامم صحبت می‌کرد. کلا هیچ تمایلی برای انجام کاری برای ورزشکارانی همچون من که مدالی در بازی‌های آسیایی ندارند، نیست.
 
* در منزل یک کوله‌پشتی نامه دارم 

دارنده مدال طلای روئینگ آسیا، تصریح کرد: در کل در این مدت هیچ کس کار خاصی انجام نداد. شاید باورتان نشود در منزل یک کوله‌پشتی نامه دارم و نمی‌دانم دستور باید از کجا صادر شود که مشکل استخدام حل شود. فقط باید ورزش کنیم تا مدال بگیریم چراکه فقط با کسب مدال می‌شود این مشکل استخدام را حل کرد.

وی درخصوص میزان حقوقی که دریافت می‌کند، اظهار کرد: حقوقی که قبلا می‌گرفتیم خیلی کم بود و شاید مبلغی که در حال حاضر دریافت می‌کنیم هم زیاد نباشد، اما من راضی هستم. ۲ میلیون تومان حقوق می‌گیرم و این کمک از سوی کمیته ملی المپیک برای ورزشکارانی بود که نفرات اول رشته خودشان هستند؛ دستشان هم درد نکند. تمرکزم روی مسائلی همچون استخدامی نیست، زیرا وقتی کاری حل نمی‌شود فقط دغدغه فکری ایجاد می‌کند و از کارایی من کم می‌کند. فعلاً بیخیال استخدام شده‌ام و به شدت تمرین می‌کنم تا پس از کسب بهترین نتایج به دنبال این مسائل باشم.
 
* قهرمانان منبع درآمدی ندارد

نصیری در پایان با اشاره به عدم اهدای جوایز سال ۹۸ به قهرمانان، گفت: در خصوص جوایز سال ۹۸ امیدوارم این جوایز را زودتر بدهند تا ورزشکاران کمی دست و بالشان باز شود. در حال حاضر دست وزارت ورزش باز است و دادن چنین جوایزی به نفع ورزشکاران است، زیرا این قهرمانان منبع درآمدی ندارد و در یک سال اخیر در مسابقه‌ای حاضر نبوده‌اند که جایزه‌ای دریافت کنند. به نظرم در ماه‌های قبل از آغاز المپیک اهدای این جوایز تاثیر مثبتی در روحیه ورزشکاران دارد.
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *