افزایش مصرف پنیر پیتزا در دوران قرنطینه

6:50 - 11 دی 1399
کد خبر: ۶۸۸۷۳۰
پنیر پیتزا یکی از مواد غذایی پر طرفدار است. دوران قرنطینه کرونایی مصرف پنیر پیتزا را به دلیل تعطیلی فست فود‌ها و اجبار مردم به پخت غذا‌های مورد علاقه خود در منزل افزایش داده است.
_ صفحه اینستاگرامی روزنامه همشهری نوشت: برای اینکه استفاده از پنیر پیتزا بهترین نتیجه را ایجاد کند، از ترکیب پنیر‌های مختلف استفاده می‌شود تا کشسانی مطلوب، عطر خوش و طعم بهتر ایجاد شود. استفاده از پنیر پیتزا، امروزه بسیار فراگیر است و این نوع پنیر و البته پنیر‌های تخصصی دیگر نه‌تن‌ها در پیتزا بلکه در انواع غذا‌های دیگر مثل پاستا، ساندویچ‌های مختلف و حتی سوپ‌ها استفاده می‌شوند. فراگیری این نوع پنیر باعث شده شرکت‌های صنایع غذایی زیادی در زمینه تولید آن فعال باشند که البته معروف‌ترین آن‌ها در ایران همان شرکت‌های صنایع لبنی معروف هستند..
 
 هر بسته نیم کیلویی پنیر پیتزا بین ٥٠تا ٦٠هزار تومان، بسته به برند آن قیمت دارد و ٢کیلویی‌ها ١٧٠هزار تومان. در بیشتر سوپرمارکت‌ها بسته‌های کوچک و متوسط پنیر پیتزا عرضه می‌شود، چون برای مصارف خانگی پرمتقاضی‌تر هستند و اگر می‌خواهید پنیر پیتزا را در بسته‌های بزرگ‌تر تهیه کنید باید به فروشگاه‌های زنجیره‌ای بروید.
 
 نکته در خرید پنیر پیتزا این است که در بعضی از بسته‌بندی‌ها پنیر رنده‌شده را به‌صورت تک‌رنگ (سفید) و در بعضی دیگر به‌صورت ٢‌رنگ (سفید و نارنجی) می‌بینید. این پنیر‌های نارنجی رنگ همان چدار یا گودا هستند که البته در میزان کش‌آمدن و کیفیت تأثیری ندارند، بنابراین می‌توانید به دلخواه هرکدام از آن‌ها را انتخاب کنید.
 
اما نکته مهم این است که این پنیر‌های رنگی باید حتما نارنجی باشند، زیرا چدار کاملا رنگ نارنجی مشخصی دارد و اصلا زرد نیست. نکته جالب دیگر این است که خرید پنیر پیتزا از زمان شیوع کرونا در ایران بسیار بیشتر شده؛ چون مردم بسیاری از غذا‌هایی را که پیش از این در رستوران‌ها می‌خوردند حالا با یک جست و جوی کوچک در اینترنت و تهیه مواد لازم، در خانه می‌پزند.

برچسب ها: پیتزا پنیر

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *