اقلیمی: در صورت برگزاری اردو در منطقه گرمسیری مسابقات انتخابی برگزار می‌کنیم/ غیبت قایقرانان در اردو با هماهنگی بوده

10:28 - 10 دی 1399
کد خبر: ۶۸۸۵۴۳
دسته بندی: ورزشی ، سایر حوزه ها
سرمربی تیم ملی کایاک گفت: در بازی‌های المپیک توکیو رشته دویست متر کانو برگزار نمی‌شود و به همین دلیل عادل مجللی تمرینات مربوط به رشته هزار متر را انجام می‌دهد.

ایرج اقلیمی در گفت‌وگو با میزان، درخصوص شرایط برگزاری اردوی نخست تیم ملی قایقرانی کایاک اظهار داشت: اردوی نخست از ۲۴ آبان ماه در بندرانزلی شروع شد و تا تا ۱۴ آذرماه ادامه داشت. در اردوی آغازین تمرینات استقامتی در آب، دویدن و تمرینات با وزنه در اولویت بود. با توجه به شرایط تمرینی خوبی که در انزلی حاکم بود تصمصم گرفتیم اردوی دوم هم از ۱۵ آذر تا ۱۴ دی ماه در همین شهر پیگیری شود. البته اردو روز ۱۴ دی تعطیل می‌شود و قرار است قایقرانان از ۱۵ دی جهت شرکت در لیگ در تهران حاضر باشند تاپس از آن برای برگزاری نحوه و زمان اردوی سوم تصمیم‌گیری کنیم.

سرمربی تیم ملی کایاک درباره وضعیت روحی عادل مجللی پس از فوت پدرش و اینکه او در تمرینات حضور پیدا کرده؟ خاطرنشان کرد: در ابتدا به این قایقران فوت پدرش را تسلیت می‌گویم. مجللی پس از مراسم پدرش به اردو ملحق شد. البته باید یادآور شوم، مجللی تا سال گذشته تمرینات مربوط به رشته دویست متر که رشته تخصصیش بود را انجام می‌داد، اما در بازی‌های المپیک توکیو رشته دویست متر کانو برگزار نمی‌شود و به همین دلیل مجللی تمرینات مربوط به رشته هزار متر را انجام می‌دهد و این تمرینات از همین اردو شروع شده است.

وی در خصوص اینکه گفته می‌شود احمدرضا طالبیان، امین بوداغی و پوریا شریفی در اردو‌های تیم ملی کایاک غایب هستند، تصریح کرد: بوداغی و طالبیان پیش از این هماهنگ کرده بوند که در اردوی دوم که در تهران برگزار می‌شود، حاضر شوند و این نفرات تاکنون نیز تمریناتشان را انجام داده‌اند و پس از رقابت‌های لیگ همراه تیم ملی خواهند بود. پوریا شریفی هم متاسفانه هفته قبل از شروع اردوی نخست، به بیماری کرونا مبتلا شد و به تازگی تمریناتش رو آغاز کرده است، اما به خاطر بیماری بدنش بسیار ضعیف شده بود و نمی‌توانست از ابتدا در اردو حضور داشته باشد.

اقلیمی درپایان با اشاره به احتمال برگزاری مسابقات انتخابی برای اردوی سوم تیم ملی کایاک جهت کسب سهمیه المپیک توکیو گفت: البته اگر اردو در یکی از شهر‌های گرمسیری کشور انجام شود، یک دور مسابقات اننخابی هم برگزار می‌کنیم تا نفرات بر اساس رنکینگ و نظرات کمیته فنی به اردوی سوم اعزام شوند.

 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *