عضو ارشد حماس: صهیونیست‌ها جرات واکنش نشان دادن در خصوص مانور «الرکن الشدید» را ندارند

21:04 - 09 دی 1399
کد خبر: ۶۸۸۴۷۲
عضو ارشد حماس درخصوص برگزاری رزمایش «تکیه گاه محکم» در غزه گفت که صهیونیست‌ها جرات واکنش ندارند زیرا هر حمله‌ی آن‌ها پاسخ کوبنده رزمندگان ما را به دنبال دارد.

–اسماعیل رضوان، عضو ارشد حماس اعلام کرده است که پیام نخست رزمایش «الرکن الشدید» به دشمن صهیونیست این است که مقاومت توانایی واکنش نشان دادن به هر حمله یا حماقت صهیونیست‌ها را دارد. مقاومت فلسطین به هر حمله علیه ملت فلسطین پاسخ خواهد داد و ارتکاب هرگونه حماقت از سوی دشمن وبالی بر گردنش خواهد بود. مانور تکیه گاه محکم نشان دهنده آن است که مقاومت پیشرفت کرده است و توان واکنش به هر حمله‌ای را دارد و ما اجازه نخواهیم داد تا تغییری در قواعد درگیری به وجود آید. حمله در برابر حمله و خون در برابر خون. مقاومت عهد و وعده خود را به ملت فلسطین عملی خواهد کرد.

رضوان همچنین تاکید کرد: رزمایش امروز اطمینان دهنده به قلوب فلسطینی‌ها و پیامی به سازشکاران است که با وجود سازش شما و اوضاع سخت و محاصره علیه غزه ما در مسیر آزادسازی فلسطین و شهادت حرکت می‌کنیم.

این عضو ارشد حماس ضمن اشاره به شوکی که این رزمایش به رژیم صهیونیستی وارد کرده است و پیشرفت توان مقاومت و اینکه موجب شده است تا در روز روشن صهیونیست‌ها به چالش کشیده شوند و آن‌ها جرات هیچ واکنشی را هم ندارند، بیان کرد: این مانور در روز روشن برگزار می‌شود و دشمن شاهد و نظاره گر آن است و این در حالی بود که پیش از آن هر موشک یا رزمنده‌ای را که می‌دید، هدف قرار می‌داد. آن‌ها جرات واکنش ندارند و هر حماقت به شدت با واکنش همراه خواهد بود.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *