رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

تذکر صدراعظم نوری درباره نظارت بر آرا پرونده‌های کمیسیون ماده ۱۰۰

10:12 - 09 دی 1399
کد خبر: ۶۸۸۱۹۴
رئیس کمیسیون سلامت و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران گفت: باید یک نظارت کافی بر روی آرا پرونده‌های ماده ۱۰۰ وجود داشته باشد و حسن اجرای آن‌ها پیگیری شود.
- زهرا صدر اعظم نوری در جلسه صبح سه شنبه شورای شهر تهران در تذکر خود به رابط شورایار منطقه ۳ تهران، گفت: تذکر بنده درباره کمیسیون ماه ۷ قانون حفظ و گسترش عوارض است. مناطق شمالی ما بیشترین تعداد درختان و باغات را دارد و بیش‌تر از باقی مناطق مورد تعرض قرار میگیرند. باید تمامی پرونده‌ها از کمیسیون ماده ۷ استعلام شود تا در جهت حفظ فضای سبز اقدام کرد.

وی افزود: تذکر بعدی بنده درباره بند ۲۰ و آرا ماده ۱۰۰ است که باید یک نظارت کافی بر روی این آرا باشد و حسن اجرای آن‌ها پیگیری شود. به ویژه پرونده‌های ماده ۱۰۰ که اکثراً رای به تغییر کاربری است باید پیگیری شود.
 
بیشتر بخوانید:
مصوبات شورای شهر کارایی ندارد

عضو شورای اسلامی شهر تهران عنوان کرد: در آبیاری این مناطق نیز باید در آبیاری از پساب استفاده شود. به علاوه باید با توجه به راهبری فضای سبز، آبیاری با پساب و کاشت گیاهان کم آب حفظ فضای سبز این منطقه مورد توجه قرار گیرد.

مورد دیگر باغ موجود در محله آرارات است و باید اطلاعات دقیق آن داده تا پیگیری شود و در صورت حرکت باغ به سمت خشکی رأی ماده ۷ برای آن صادر شود.
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *