نشویل؛ شهری تخریب شده پیش از بمبگذاری

10:10 - 09 دی 1399
کد خبر: ۶۸۸۱۹۱
بمب گذاری در مرکز شهر نشویل یک ضربه ویرانگر دیگر به رستوران‌ها و کافه‌ هایی زد که با بحران روبرو بودند.

- در یک سالی که یک فاجعه طبیعی و یک بیماری همه گیر جهانی آغاز شده و آمریکا را فرا گرفته است، رستوران‌های مرکز شهر نشویل اکنون در حال ارزیابی خسارات و قطع گسترده اینترنت پس از انفجار صبح کریسمس هستند.

به گزارش پایگاه «نشویل ایتر»، به نظر می‌رسید که برای بیشتر رستوران‌ها در نشویل در سال ۲۰۲۰ بمبی منفجر شده است؛ تقریبا بلافاصله پس از طوفان در این شهر در ماه مارس و تخریب یا آسیب رسیدن به ده‌ ها مرکز، همه گیری ویروس کرونا صنعت این شهر را ویران کرد.

سپس، حدود ساعت ۶:۳۰ بامداد روز کریسمس، یک بمبگذار، بمبی را در این شهر منفجر کرد تا اوضاع بیش از پیش با مشکل روبرو شود.

این انفجار که در خیابان دوم در حوالی خیابان تجاری شهر نشویل اتفاق افتاد، یک گلوله آتشین نارنجی رنگ به هوا فرستاد و ویترین چندین فروشگاه را تخریب کرد؛ خاکستر و آوار را در خیابان‌ها پراکنده کرد و سه نفر را با جراحاتی به بیمارستان فرستاد.

تاثیر بر رستوران‌های منطقه تنها به آسیب فیزیکی محدود نشده است؛ خسارت وارده به تاسیسات شرکت مخابراتی «ای تی اند تی»، باعث شد تا ارتباطات بسیاری از رستوران‌ها و ساکنان قطع شود و همچنین ارتباط با مرکز تماس‌های اضطراری را در بیشتر ایالت تنسی، به علاوه مناطقی از کنتاکی و آلاباما از بین ببرد.

خسارات به خدمات تلفن همراه «ای تی اند تی»، ارتباطات رادیویی برج مراقبت فرودگاه و خدمات اینترنت در سراسر تنسی را تحت تاثیر قرار داد.

این خاموشی چندین رستوران در سراسر منطقه را مجبور کرد که به طور موقت در تعطیلات آخر هفته تعطیل شوند یا تنها به ارائه خدمات در قبال دریافت پول نقد روی بیاورند.

این در حالی است که بسیاری از مشاغل برای پیشگیری از گسترش ویروس کرونا، پذیرش پول نقد را متوقف کرده بودند.

نهایتا، بمب گذاری تنها یک ضربه دیگر به نشویل در سال ۲۰۲۰ بود؛ قبل از آن یک بیماری همه گیر با تعداد مبتلایان و جان باختگان بالا در میان طوفان‌های در حال تخریب، ترک اجباری مشاغل در ماه می، این شهر را تخریب کرده بود.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *