اعتراض شدید باشگاه فولاد خوزستان به برنامه جدید لیگ برتر/ نکونام و ۳ بازی خارج از خانه با رقبا!

12:43 - 07 دی 1399
کد خبر: ۶۸۷۶۱۵
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
مدیر عامل باشگاه فولاد خوزستان ضمن اعتراض شدید به برنامه جدید لیگ برتر فوتبال از سوی سازمان لیگ از تبعیض بوجود آمده به شدت گلایه کرده است.
- برنامه جدید لیگ برتر فوتبال امروز (یک‌شنبه) از سوی سازمان لیگ اعلام شد، اما ساعاتی پس از انتشار برنامه جدید، باشگاه‌های متعدد لیگ برتری اعتراضات خود را به این برنامه اعلام کرده‌اند و در این میان اعتراض برخی تیم‌ها با توجه به فشردگی عجیب بازی‌هایشان و همچنین مهمانی‌های متوالی در خانه حریفان، بسیار شدیدتر بوده است.

ار همین رو باشگاه فولاد خوزستان که تحت هدایت جواد نکونام با ایستادن در رده هفتم وضعیت قابل قبولی دارد و همچنین به عنوان یکی از نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان آسیا حاضر خواهد بود، پس از انتشار برنامه جدید لیگ برتر فوتبال، اعتراض تند خود را به برنامه جدید لیگ اعلام کردند.

براساس برنامه جدید تیم فولاد خوزستان باید در ادامه رقابت‌های لیگ به ترتیب در ۳ بازی پشت سر هم برابر تیم‌های سپاهان اصفهان، پرسپولیس و ماشین سازی تبریز در خارج از خانه خود به مصاف حریفان برود و پس از انجام این ۳ دیدار، میزبان پیکان در هفته سیزدهم خواهد بود.

سعید آذری، مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان با انتقاد تند از برنامه اعلام شده از سوی سازمان لیگ به این موضوع اعتراض داشته و خواستار اصلاح این برنامه شده است. 

 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *