رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

بی احتیاطی راننده تیبا راکب موتورسیکلت را روانه بیمارستان کرد

9:45 - 07 دی 1399
کد خبر: ۶۸۷۵۰۸
رییس اداره تصادفات پلیس راهور پایتخت از برخورد بین تیبا و موتورسیکلت خبر داد و گفت: در این تصادف راکب موتورسیکلت راهی بیمارستان شد.

سرهنگ احسان مومنی در گفت‌وگو با میزان گفت: ساعت ۰۷:۳۰ صبح امروز وقوع یک فقره تصادف جرحی در محدوده زین الدین روی پل هنگام به پلیس ۱۱۰ اعلام شد.

وی افزود: گزارش اولیه حکایت از این داشت که راکب موتورسیکلت که در این محدوده مشغول تردد بوده به شدت با سواری تیبا برخورد کرده و پس از این برخورد با زمین متوقف می‌گردد.

وی بیان داشت: تیم کارشناسی منطقه ۲۵ پلیس راهور پایتخت، بلافاصله در محل حاضر شدند و ضمن کنترل بار ترافیکی محل و ایمن سازی محدوده تصادف برای جلوگیری از تکرار حوادث ناگوار، به بررسی علل و عوامل این تصادف پرداختند.
این مقام انتظامی ادامه داد: راکب موتورسیکلت در این حادثه پس از برخورد شدید با سواری تیبا به زمین برخورد می‌کند و بشدت مصدوم می‌گردد، که با حضور عوامل اورژانس، خدمات درمانی سرپایی انجام، ولی به علت شدت ضربه وارده به بیمارستان منتقل می‌گردد.


رییس اداره تصادفات پلیس راهور پایتخت بیان داشت: با بررسی‌های صورت گرفته توسط تیم کارشناسی منطقه ۲۵ پلیس راهور فاتب مشخص گردید، موتورسیکلت به علت عدم توجه به جلو و سرعت زیاد مقصر این حادثه می‌باشد.
مومنی بیان داشت: در خصوص این تصادف کروکی جرحی تنظیم و برای سیر مراحل قانونی تحویل کلانتری مربوطه شد.
سرهنگ مومنی از رانندگان موتورسیکلت خواست در حین رانندگی تمام حواس خود را صرفا به رانندگی معطوف داشته و از انجام هرگونه حرکاتی که تمرکز آن‌ها را به هم بریزد و حواس راننده را مشغول کار دیگری نماید جدا خودداری نمایند.


برچسب ها: تصادف راهور

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *