ترامپ: نتیجه انتخابات از بزرگترین کلاهبرداری‌های تاریخ آمریکا است

18:24 - 06 دی 1399
کد خبر: ۶۸۷۴۱۵
ترامپ با انتشار پیام‌هایی در فضای مجازی به انتقاد از عدم حمایت هم حزبی‌های خود در بزرگترین کلاهبرداری تاریخ آمریکا پرداخت و از طرفدارانش خواست تا ۶ ژانویه به خیابان بیایند.

–دونالد ترامپ، رییس‌جمهور کنونی آمریکا امروز (شنبه) در ادامه جنگ قدرت در این کشور با انتشار پیام‌هایی در صفحه توئیتری خود نوشت: 

«اگر یک نامزد دموکرات ریاست‌جمهوری شاهد تقلب در انتخابات بود و انتخابات از او دزدیده می‌شد، آنهم با سطحی از شواهد از این اقدامات که قبلاً هرگز مشاهده نشده باشد، سناتور‌های دموکرات آن را اقدام جنگی می‌دانستند و تا آخر به جنگ می‌پرداختند. اما میچ (مک کانل) و جمهوری‌خواهان هیچ کاری نمی‌کنند، فقط می‌خواهند از آن بگذرند. مبارزه‌ای هم در کار نیست!

وزارت دادگستری و اف‌بی‌آی درخصوص تقلب در انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۲۰ هیچ کاری انجام نداده‌اند، این بزرگترین کلاهبرداری در تاریخ ملت ما، علیرغم شواهد فراوان است. آن‌ها باید شرمنده باشند. تاریخ به یاد خواهد آورد. هرگز تسلیم نشوید. همه را در ۶ ژانویه در (واشنگتن) دی‌سی خواهیم دید.»

گفتنی است که این صحبت‌های ترامپ درحالی مطرح می‌شود که قرار است کنگره در تاریخ ۶ ژانویه (۱۷ دی)، حکم کالج الکترال را مورد تائید قرار دهد در صورتی که ترامپ با امتناع از پذیرش شکست، از طرفداران خود در خواست کرده است تا در آن روز به خیابان‌ها بیایند.

ترامپ: نتیجه انتخابات از بزرگترین کلاهبرداری‌های تاریخ آمریکا است



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *