رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

کاهش 8 درجه ای دمای هوای مازندران

11:36 - 29 مرداد 1394
کد خبر: ۶۸۷۳۷
دسته بندی: جامعه ، عمومی
خبرگزاری کیزان: مدیر کل هواشناسی مازندران از کاهش 8 درجه‌ای دمای هوای این استان از امروز خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی ، نوربخش داداشی با بیان اینکه هوای امروز استان صاف تا کمی ابری است، گفت: با ورود جریانات شمالی از امشب شاهد رگبار و رعد وبرق همراه باوزش باد خواهیم بود.

وی با اشاره به اینکه تا اوایل هفته آینده دمای هوای استان کاهش پیدا می‌کند، افزود: توصیه می‌شود، باغداران از سمپاشی خودداری و برنجکاران دربرداشت شالی زودتر اقدام کنند.

مدیر کل هواشناسی مازندران همچنین از مواج بودن دریا از امروز تا 31 مرداد خبر داد و گفت: با توجه به پیش بینی شدت بارش در مناطقی از سواحل دریای خزر و شمال شرق کشور، از امروز تا شنبه 31 مرداد دریای خزر مواج است و دمای هوا در استان‌های ساحلی دریای خزر و شمال شرق کشور تا 8 کاهش پیدا می‌کند.

دادشی با هشدار به مسافران تاکیر کرد: مسافران از شنا در آب های ساحلی پرهیز کنند.

هشدار مدیریت بحران مازندران به مردم

مدیرکل مدیریت بحران استانداری مازندران درباره ناپایداری جوی و ابگرفتگی معابر به مردم هشدار داد.

احمدی با اشاره به پیش بینی هواشناسی استان مبنی برکاهش 4 تا 8 درجه ای دما که همراه با وزش باد ، بروز صاعقه و مواجی دریا از عصر امروز همراه است به مسافران و مردم توصیه کرد: از شنا کردن در آب‌های ساحلی بپرهیزند.

وی با بیان اینکه مسافران باید با آگاهی ازمسیر راه‌ها و رعایت نکات ایمنی از اقامت در حریم رودخانه‌ها و نقاط سیل گیر هنگام بارندگی‌های شدید خودداری کنند، اعلام کرد: دامداران و ساکنان بومی حاشیه رودخانه‌ها در صورت شدت بارش درمکان مناسب پناه بگیرند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری مازندران با توصیه به صاحبان شناورهای سبک تفریحی و ماهیگیری درباره پرهیز از تردد هنگام مواج بودن دریا از آمادگی ماموران امدادی و خدماتی در راه‌های ارتباطی اصلی و فرعی استان خبرداد.

براساس پیش بینی هواشناسی مازندران ناپایداری جوی از عصر امروز تا شنبه سی و یک مرداد ادامه دارد و فردا جمعه شدت این ناپایداری بیشتر است.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *