آلمان هم حریف ایران نشد

11:04 - 29 مرداد 1394
کد خبر: ۶۸۷۲۸
دسته بندی: ورزشی ، توپ و تور
خبرگزاری میزان:تیم ملی والیبال نوجوانان ایران در نخستین روز مرحله حذفی رقابت‌های قهرمانی جهان از سد آلمان گذشت.
آلمان هم حریف ایران نشدآلمان هم حریف ایران نشدبه گزارش گروه ورزشی ، تیم ملی والیبال نوجوانان ایران در نخستین روز مرحله حذفی رقابت‌های قهرمانی جهان برابر آلمان قرار گرفت و موفق شد حریف خود را شکست دهد.

شاگردان وکیلی در این مسابقه که از ساعت 16:30 آغاز شد حریف خود را به راحتی از پیش‌رو برداشتند.


در این دیدار شاگردان وکیلی ست‌های اول، دوم و سوم را به ترتیب با نتایج 25 بر 15، 25 بر 18 و 25 بر 22 به سود خود رقم زدند تا چهارمین پیروزی متوالی خود در این دوره از پیکارها را کسب کنند.

تیم ایران پیش از تیم‌های شیلی، چین تایپه و بلغارستان را شکست داده و نتیجه را به لهستان واگذار کرده بود.


نوجوانان والیبالیست آلمانی پس از آن‌که در رقابت‌های قهرمانی اروپا جایگاه چهارم را به دست آوردند جواز حضور در مسابقات جهانی را به خود اختصاص دادند.

والیبال آلمان در رده سنی نوجوانان تاکنون فقط یک بار تجربه حضور در مسابقات قهرمانی جهان سال 2007 را در کارنامه‌اش دارد که در این پیکارها جایگاهی بهتر از دهمی جهان را به دست نیاورده است.


تیم ملی والیبال آلمان در مرحله مقدماتی مسابقات قهرمانی نوجوانان جهان از 4 بازی برگزار شده خود در مجموع 6 امتیاز (2 برد و 2 باخت) را به دست آورد و به عنوان تیم سوم گروه D به جمع 16 تیم برتر این رقابت‌ها و بازی‌های حذفی راه پیدا کرد.

وکیلی: بدنبال پشتوانه سازی برای آینده والیبال ایران هستیم


سرمربی تیم ملی والیبال نوجوانان ایران گفت: شرایط بازی‌های حذفی بسیار سخت است ولی خوشبختانه موفق به برد مقتدرانه حریف شدیم.

محمد وکیلی سرمربی تیم ملی والیبال نوجوانان گفت: در اولین بازی مرحله پلی‌آف بازی سختی مقابل تیم ملی آلمان برگزار کردیم، با توجه به اینکه تیم‌ها می‌دانند در صورت باخت از گردونه مدعیان قهرمانی حذف می شوند به نوعی باید از رقابت‌ها خداحافظی کنند، این موضوع شرایط این مرحله از مسابقات را حساس کرده است.

وی گفت: ما ست اول و دوم را تا حدودی راحت بردیم ولی در ست سوم آلمانی‌ها با شرایط بهتری ظاهر شدند به طوری که چند امتیاز نیز از ما پیش افتادند ولی از اواسط کار به آن‌ها رسیدیم و موفق به بردشان شدیم.


سرمربی تیم ملی والیبال نوجوانان در ادامه افزود: در این دوره از مسابقات قهرمانی جهان نه تنها به دنبال کسب بهترین نتیجه هستیم بلکه می‌خواهیم پشتوانه‌های خوبی برای والیبال ایران زمین در سال‌های نه چندان دور تربیت کنیم.
وی تصریح کرد: آنها باید جایگزینان شایسته و خوبی برای بازیکنان بزرگی چون سعید معروف- شهرام محمودی- فرهاد ظریف - امیر غفور- محمد موسوی - عادل غلامی و... باشند.


سرمربی تیم ملی والیبال نوجوانان کشورمان گفت: ما به عنوان اولین تیم صعودکننده به جمع هشت تیم برتر باید منتظر نتیجه بازی فرانسه ایتالیا باشیم و با برنده این دیدار فردا مسابقه دهیم.

متیوس کالنی : در بازی با ایران اصلا خوب نبودیم


سرمربی تیم ملی نوجوانان والیبال آلمان گفت: این مرحله از مسابقات با توجه به قوانین فدراسیون جهانی حساس و سنگین است و بازیکنان استرس حذف را دارند و این مساله باعث باخت امروزمان شد.

متیوس کالنی افزود: از عملکرد شاگردانم در بازی امروز مقابل ایران و شب گذشته در برابر روسیه اصلا راضی نیستم. هر بازی شرایط خاص خود را دارد و ما در این دیدار خوب نبودیم.

وی افزود: در مقابل ایران در سرویس عملکرد خوبی نداشتیم و اشتباهات زیاد شاگردانم عامل باختمان شد.

تیم ملی والیبال آلمان در بازی نخست مرحله حذفی رقابت‌های جهانی مقابل تیم ایران با نتیجه سه بر صفر شکست خورد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *