رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

ماجدی: امیدواریم AFC مسابقات قهرمانى جوانان و نوجوانان را برگزار کند

11:48 - 05 دی 1399
کد خبر: ۶۸۷۰۳۴
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
رییس کمیته جوانان فدراسیون فوتبال گفت: امیدواریم AFC بدون توجه به رقابت‌هاى جام جهانى، مسابقات قهرمانى جوانان و نوجوانان را برگزار کند و به این رده هاى سنى توجه جدى داشته باشد.

- میرشاد ماجدى، درباره لغو رقابت‌های جام جهانی نوجوانان و جوانان در سال ۲۰۲۱، اظهار داشت: امیدواریم کنفدراسیون فوتبال آسیا از مسابقات این رده‌هاى سنى حمایت کند. فدراسیون فوتبال با وجود تمامى مشکلات و محدودیت‌ها از تیم هاى ملى خودش در تمامى رده‌ها خصوصا نوجوانان و جوانان حمایت کرده و این حمایت استمرار خواهد داشت.

وی ادامه داد: بازیکنان مستعد تیم هاى نوجوانان و جوانان نفراتى هستند که در سال هاى آتى به تیم هاى ملى امید و بزرگسالان راه خواهند یافت. ما در این کمیته استعداد‌ها و آینده‌سازان فوتبال ملى را رها نمى کنیم. این بازیکنان به آموزش و کسب تجربه ملى نیاز دارند. بر همین اساس امیدواریم AFC بدون توجه به رقابت‌هاى جام جهانى، مسابقات قهرمانى جوانان و نوجوانان را برگزار کند و به این رده هاى سنى توجه جدى داشته باشد.

ریییس کمیته جوانان فدراسیون فوتبال تصریح کرد: ایران و ١٥ کشور دیگر در هر رده در رقابت‌هاى انتخابى شرکت کرده‌اند. دو سال براى آماده‌سازى و ساخت این تیم‌ها تلاش و سرمایه‌گذارى شده، منطقى نیست که بازى هاى نهایى در این مقطع وابسته به برگزارى جام جهانى در این رده‌ها باشد. بر این اساس طبق برنامه و تا زمانى که AFC رسما تصمیم تازه‌اى اتخاذ نکند برنامه هاى آماده‌سازى خودمان را با قدرت دنبال مى‌کنیم و امیدواریم کنفدراسیون هم رقابت‌ها را طبق برنامه در موعد مقرر برگزار کند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *