رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

بازدید سرزده رییس کل دادگستری استان فارس از مجتمع دادگاه خانواده شیراز

10:23 - 05 دی 1399
کد خبر: ۶۸۶۹۹۷
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
رییس کل دادگستری استان فارس و معاون قضایی و سرپرست محاکم تجدید نظر استان فارس، به طور سرزده از مجتمع دادگاه‌های خانواده شیراز بازدید و روند رسیدگی به پرونده‌های قضایی، عملکرد قضات و کارکنان این مجموعه قضایی و وضعیت تکریم ارباب رجوع در این مجتمع را مورد بررسی قرار داد.
- حجت الاسلام والمسلمین سیدکاظم موسوی در این دیدار ضمن تبادل نظر با قضات و کارکنان در راستای شناسایی کمبود‌های موجود، بر هم‌افزایی و همکاری قضات و کارکنان محاکم خانواده شیراز در راستای ارائه هر چه بهتر خدمات قضایی به مراجعان و اجرای دقیق تکالیف قانونی و شرعی تأکید کرد.

نماینده عالی قوه قضاییه در استان فارس با بیان اینکه مجتمع دادگاه‌های خانواده از اهمیت ویژه‌ای در مجموعه قضایی استان برخوردار است گفت: این بازدید‌ها در راستای برنامه‌های عملیاتی دادگستری استان و با هدف نظارت بر عملکرد و بررسی نظم اداری و سازمانی انجام می‌گیرد.

وی افزود: انضباط اداری و نظم حاکم بر مجموعه زمینه ارتقاء کیفی خدمت رسانی را فراهم می‌کند؛ بنابراین نظم بخشی به امور از جمله اقدامات پایه‌ای و مورد تأکید مدیریت ارشد قضایی استان است.

وی در گفتگو با کارکنان این مجتمع، دستگاه قضایی را حامی و پشتیبان مردم در احقاق حقوقشان دانست و تصریح کرد: باید با رعایت نظم و انضباط، دقت و سرعت در رسیدگی ها، حساسیت در پیگیری پرونده‌ها و پاسخگویی به موقع و با روی گشاده به مراجعان، رضایتمندی آنان را از عملکرد دستگاه قضایی افزایش دهیم.

گفتنی است رییس کل دادگستری فارس همچنین با گرامیداشت یاد و خاطره مرحوم حجت الاسلام حاج شیخ حجت کرد نژاد رییس فقید شعبه ۷ دادگاه خانواده شیراز ضمن تسلیت به خانواده وی و همکاران مجموعه قضایی استان فارس گفت: مرحوم کردنژاد، قاضی فرهیخته، اسوه تقوا، مردم داری و خادم عرصه عدالت بود که خدمت به مردم در اولویت کار خود قرار داده بود و علی رغم بیماری تا آخرین لحظه بر انجام وظیفه سازمانی اصرار ورزید.

برچسب ها: بازدید فارس سرزده

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *