شهید مدافع حرم قاسم تیموری؛ اگر پایم سالم بود جای امنی برای داعش نمی‌گذاشتم

10:03 - 05 دی 1399
کد خبر: ۶۸۶۹۸۷
دسته بندی: سیاست ، دفاعی و مقاومت
یکی از دوستانی که با ما بود با تعجب به پا‌های شهید تیموری نگاه می‌کرد؛ باورش نمی‌شد با یک‌پا اینقدر کار کرده باشد با حالتی از تعجب سوال کرد: حاجی با این وضع سختت نیست؟ شهید تیموری چندبار روی پای مصنوعیش زد و گفت: اِی پا اگر سالم بودی، جای امنی را برای داعشی‌ها نمی‌گذاشتم.

- ️همرزم شهید مدافع حرم «قاسم تیموری» نقل می‌کند: «در سوریه بودیم که برای کاشت تله انفجاری و مین‌های ضدّ تانک مأمور شدیم. آقا قاسم با اینکه سنّ‌شان از همه ما بیشتر بود و مجروحیت هم داشت بیشتر از ما مین کاشت؛ مین‌های پنجاه‌کیلویی را به‌راحتی جابجا می‌کرد و حدوداً دو برابر ما مین کاشت.

وقتی برای استراحت کنار هم نشستیم، پای مصنوعی‌اش را درآورد؛ با فشاری که روی پایش آمده بود، درد زیادی را تحمل می‌کرد، ولی به روی خودش نمی‌آورد. یکی از دوستانی که با ما بود با تعجب به پا‌های شهید نگاه می‌کرد؛ باورش نمی‌شد با یک‌پا اینقدر کار کرده باشد و با حالتی از تعجب سوال کرد: حاجی با این وضع سختت نیست؟!

بنا به اعلام کانال معراج شهدا، در آن‌حال شهید تیموری حرفی زد که تا به حال از او نشنیده بودیم؛ تا به آن‌روز از نقص عضوش حرفی نزده بود، اما آنجا چندبار روی پای مصنوعیش زد و گفت: اِی پا اگر سالم بودی، جای امنی را برای داعشی‌ها نمی‌گذاشتم».


برچسب ها: شهید مدافع حرم

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *