امام جمعه ارومیه: آمریکا به هیچ مباحث انسانی پایبند نیست

9:01 - 05 دی 1399
کد خبر: ۶۸۶۶۲۶
نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان غربی گفت: آمریکا در حالی خود را ارباب دنیا می‌داند که در حوزه اخلاق و سیاست به هیچ مباحث انسانی پایبند نیست.
حجت الاسلام و المسلمین سیدمهدی قریشی در گفت‌وگو با میزان، با اشاره به انحطاط اخلاقی آمریکا بیان داشت: سنت الهی همیشه بر این بوده که یک برهه به ظالمان فرصت می‌دهد و بعد از مدتی مستکبرین باید به سزای اعمال خود برسند چرا که ظلم و ستم پابرجا نخواهد ماند.
 
نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان غربی افزود: رژیم آمریکا نیز از این قاعده الهی مستثنی نیست در دوران مناظرات کاندیدا‌های این کشور مباحثی مطرح شد که افول و انحطاط این کشور را به روشنی نشان داد. 
 
وی در پایان گفت: آمریکا در حالی خود را ارباب دنیا می‌داند که در حوزه اخلاق و سیاست به هیچ مباحث انسانی پایبند نیست. مشاهده می‌کنیم آمریکا رو به نزول قرار دارد و مدتی بیش نخواهد گذشت که شاهد انحطاط آن خواهیم بود. 
 
رهبر معظم انقلاب ۱۳ آبان سال جاری در سخنرانی تلویزیونی به مناسبت سالروز ولادت پیامبر اعظم (ص) و امام صادق (ع) فرمودند: انصافاً رژیم آمریکا بشدّت دچار انحطاط سیاسی و انحطاط مدنی و انحطاط اخلاقی است. این هم تحلیل نیست؛ این [مطلبی]که من میگویم، این جور نیست که حالا تحلیل باشد؛ این را خودشان می‌گویند؛ این حرف سخنگویان خودشان و نویسندگان خودشان و صاحبان فکر از داخل خود آمریکا است؛ آن‌ها این حرف را می‌زنند.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *