شعبانی: باید ناکامی مسابقات جهانی سال گذشته را جبران کنم/ حساسیت‌ها در ٩٧ کیلو بالاست

0:01 - 05 دی 1399
کد خبر: ۶۸۶۵۷۰
ملی‌پوش وزن ٩٧ کیلوگرم کشتی آزاد در مسابقات جهانی قزاقستان گفت: می‌خواهم ناکامی سال گذشته در مسابقات جهانی را جبران کنم و تلاشم را برای رسیدن به دوبنده تیم ملی متوقف نمی‌کنم.

علی شعبانی در گفت‌گو با میزان درباره عملکردش در لیگ برتر کشتی آزاد اظهار داشت: در شرایطی که کشتی به دلیل شیوع ویروس کرونا تعطیل شده بود، ما فقط به صورت انفرادی تمرین می‌کردیم، اما کار فدراسیون کشتی، برای گرفتن مجوز برگزاری مسابقات لیگ قابل تقدیر بود.

وی ادامه داد: لیگ امسال در شرایط ویژه‌ای برگزار شد و از این بابت باید از مسئولان فدراسیون و سازمان لیگ تشکر کنیم. در برخی اوزان سطح رقابت‌ها واقعاً بالا و کشتی‌ها حساس بود. در مجموع برگزاری لیگ کمک زیادی به حفظ آمادگی و انگیزه کشتی‌گیران داشت.

دارنده مدال برنز امیدهای جهان درباره عملکردش در لیگ تصریح کرد: در مرحله مقدماتی و دور رفت، بدنم با مسابقه بیگانه بود و کشتی گرفتن خیلی سخت بود و باعث شد مقابل محمدیان یک باخت خفیف سه بر سه داشته باشم، اما هر چه بیشتر از مسابقات گذشت بدنم راه افتاد. البته این شکست را در انتخابی تیم ملی جبران کردم و دو مرتبه شکستش دادم. در سایر مسابقاتی که روی تشک رفتم هم به پیروزی رسیدم. 

شعبانی در مورد شرایط مسابقات وزن ۹۷ کیلوگرم گفت: در این وزن حساسیت بالاست و حریفان همه به هم نزدیک هستند. حریفان خوبی مانند گلیج و محمدیان در این وزن حضور دارند، اما من تلاشم را برای رسیدن به دوبنده تیم ملی متوقف نمی‌کنم.

عضو تیم ملی کشتی آزاد در وزن ٩٧ کیلوگرم درباره مسابقات کسب سهمیه در این وزن گفت: متأسفانه در مسابقات جهانی سال گذشته ناکام بودم و موفق به کسب سهمیه نشدم، اما قول می‌دهم اگر این بار نماینده ایران باشم سهمیه را کسب کنم تا با آمادگی مطلوب برای المپیک آماده شوم.

وی در خصوص اینکه چقدر برای رسیدن به دوبنده تیم ملی اطمینان دارد، خاطرنشان کرد: به خودم ایمان دارم و روی کمک خدا حساب کرده‌ام؛ هر کشتی‌گیری بیشتر زحمت بکشد مزد زحماتش را خواهد گرفت.

 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *