اظهار رضایت بازیکنان تیم ملی جوانان از امکانات اردوی تاجیکستان

11:29 - 03 دی 1399
کد خبر: ۶۸۶۴۹۴
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
بازیکنان تیم ملی فوتبال جوانان که در اردوی آماده سازی دوشنبه برای دیدار با تاجیکستان آماده می‌شوند از شرایط و امکانات این اردو اظهار رضایت کردند.
- طبق اعلام سایت رسمی فدراسیون فوتبال، یاسین سلمانی هافبک میانی تیم فوتبال جوانان در خصوص اردوی تاجیکستان گفت: خوشبختانه شرایط ما در این اردو از نظر امکانات تمرینی و همچنین اقامتی بسیار خوب است و دو بازی هم برابر تیم جوانان تاجیکستان در پیش داریم که می‌تواند به ما کمک کند. امیدواریم در این دو مسابقه عملکرد خوبی داشته باشیم و به نتیجه مطلوب دست یابیم و کادرفنی به اهدافش برسد.

حسین نخودکار نیز در خصوص وضعیت این اردو عنوان کرد: خوشبختانه از هر نظر خصوصا شرایط اقامتی، زمین تمرین، غذای خوب و استراحت مناسب وضعیت اردو عالی بوده و بچه‌ها در بهترین شرایط قرار دارند. اردو‌های خوبی پیش از این در ایران داشتیم و حالا برای انجام دو مسابقه تدارکاتی مقابل تاجیکستان آماده می‌شویم که می‌تواند به ما کمک کند.

احمد جلالی مدافع تیم فوتبال جوانان هم اظهار داشت: خوشبختانه اعضای تیم از شرایط و امکانات از هر نظر خصوصا وضعیت هتل، امکانات و تمرینات رضایت کامل دارند و شرایط بسیار خوبی در اینجا داریم. تاجیکستان هم حریف خوبی است و سابقه دیدار با این تیم را داشته‌ایم. امیدوارم بتوانیم از این بازی به خوبی استفاده کنیم.
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *