مصاحبه نکردن با رسانه ها باعث دوری ام از دنیای هنر شد

17:20 - 28 مرداد 1394
کد خبر: ۶۸۶۳۸
خبرگزاری میزان: بازیگر سینما و تلویزیون گفت: مصاحبه نکردن با رسانه ها در خصوص سینما و تلویزیون در این سال ها یکی از دلایل دور شدن من از دنیای هنر بود.
مصاحبه نکردن با رسانه ها باعث دوری ام از دنیای هنر شد

آرام جعفری بازیگر سینما و تلویزیون در گفت و گو با در خصوص کم کاری این سالهایش گفت: با توجه به این که در این سالها تعداد سریالها و فیلم های خوب کم شده ترجیح دادم که حضورم را در این عرصه کم کنم و در کارهای بد نباشم.

وی افزود: در سریالهایی که ساخته می شد نیز افراد به صورت گروهی وارد می شدند و هر گروهی بازیگران خاص خود را داشت اگر شما در سالهای گذشته پیگیر سریالهای من بوده باشید  متوجه می شوید که من کارهایی را قبول می کردم که متن و کارگردان خوبی داشته باشند و حالا که در این عرصه نیستم بسیاری افراد از من می پرسند کجا هستی البته باید بگویم که در این سالها چندین کار تله نیز بازی کردم اما هیچکدام از آنها از رسانه ملی و یا شبکه نمایش خانگی پخش نشد.

وی با اشاره به کارهای تئاتر خود عنوان کرد من از سال 80 دیگر هیچ کار تئاتری انجام ندادم البته به تازگی بازی در تئاتری به من پیشنهاد شده است که ترجیح می دهم تا قطعی نشدن آن صحبتی نکنم.

جعفری عنوان کرد: یکی دیگر از دلایل حضور نداشتن من در سینما و تلویزیون این بود که من در این سالها هیچ مصاحبه ای به جز مصاحبه های آب و هوا و گل و گیاه با کسی انجام نداده ام و این سبب دوری من از دنیای هنر شد.

این بازیگر ادامه داد: برای من فرقی نمی کند که کار کودک، نوجوان و یا کار بزرگسال انجام بدهم برای من آنچه مهم است درجه کیفی کار است همه سریالهایی که کار کرده ام درجه الف را داشته اند.

وی خاطرنشان کرد: امیدوارم آن اتفاق که دوست دارم برای من بی افتد و یک فیلم خوب با متن و کارگردانی خوب به من پیشنهاد شود زیرا دوست ندارم کارهای تکراری انجام دهم.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *