رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

با حضور رئیس کل دادگستری استان زنجان دادستان جدید ابهر معرفی شد

18:38 - 02 دی 1399
کد خبر: ۶۸۶۳۵۸
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
حجت الاسلام اسماعیل صادقی نیارکی ظهر امروز در آئین معارفه دادستان جدید عمومی و انقلاب شهرستان ابهر گفت:خدمت در جمهوری اسلامی یک توفیق الهی و سعادت است و همه ما باید قدر دان این فرصت‌ها و لحظه‌ها را به عنوان یک کارگزار کوچک در نظام مقدس باشیم.

- حجت الاسلام اسماعیل صادقی نیارکی با بیان اینکه مراجعه مردم به دستگاه قضا برای احقاق حق و گره گشایی یک توفیق بالاتر است که اولین اقدام برای شکر گزاری این توفیق تشکر عملی و اقدامات موثر است.

رئیس کل دادگستری استان در ادامه مراسم که دادستان مرکز استان، معاون منابع انسانی دادگستری استان، اعضای شورای تامین شهرستان و قضات شهرستان ابهر نیز حضور داشتند با اشاره به اینکه همه دستگاه‌ها برای ارائه خدمات به مردم وظایفی دارند که در این میان وظیفه دستگاه قضا خطیر و اثر گذار است که نباید در این راستا ملول شد.

رئیس شورای قضائی استان زنجان ضمن تقدیر از زحمات و تلاش‌های رئیس دادگستری و کارکنان شهرستان ابهر در همراهی و همکاری در اجرای سیاست‌های قوه قضائیه تصریح کرد: شان و جایگاه قضا و قاضی بسیار بالاست، بنابر این انتظار ما از قضات این است با قاطعیت و همت مضاعف برای اجرای عدالت و رسیدگی به مشکلات مردم تلاش کنند.

صادقی نیارکی اظهار کرد: اجرای دقیق و سریع دستورات مقامات قضائی توسط ضابطین در حقیقت کمک به امر دادرسی است و تاخیر در این امر ممکن است آسیب‌هایی به همراه داشته باشد.

عالیترین مقام قضائی استان با بیان اینکه خیز استان برای اجرای سیاست‌ها و برنامه‌های قوه قضائیه شتاب مضاعف گرفته است ادامه داد: برای تحقق این امر ممکن است سختی‌ها و مسیر‌های دشواری وجود داشته باشد، اما امروز استان برخوردار از قضات و همکاران پر تلاش و با انگیره بالای خدمت به مردم است که گذر از این گردنه‌ها و سختی‌ها دست یافتنی است.

در پایان جلسه از زحمات جعفری پطرودی دادستان سابق و صالحی معاون دادستان ابهر تقدیر و ابوالفضل طاهر خانی خانی به عنوان دادستان جدید عمومی و انقلاب شهرستان ابهر معرفی شد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *