رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

آزادی یک زندانی با ایجاد سازش در پرونده ۸ میلیاردی در کازرون

11:11 - 02 دی 1399
کد خبر: ۶۸۶۰۴۷
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
سرپرست شورا‌های حل اختلاف فارس گفت: با موفقیت در مصالحه پرونده ۸ میلیاردی توسط شورای حل اختلاف کارزون یک زندانی از زندان رهایی یافت.
حجت الاسلام والمسلمین توانی، سرپرست شورا‌های حل اختلاف فارس در گفت‌وگو با میزان با بیان اینکه با تلاش مقامات قضایی کازرون یک محکوم مالی از زندان رهایی یافت، اظهار داشت: پرونده محکوم مالی با بالغ بر ۸ میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال با حضور رئیس دادگستری، وساطت و میانجیگری اعضای شورای حل اختلاف کازرون به سازش ختم شد.

سرپرست شورا‌های حل اختلاف فارس افزود: شورا‌های حل اختلاف فارس با عنایت به تاکیدات ریاست  قوه قضاییه مبنی بر سعی در ایجاد صلح و سازش و کاهش تعداد زندانیان مالی موفق به آزادی ۶۰۳ زندانی در ۷ ماهه اول سال ۹۹ شده است.
 
بیشتر بخوانید:
وی با تقدیر از رئیس دادگستری و کارکنان اجرای احکام حقوقی و اعضاء شورا‌های حل اختلاف کارزون افزود: انتظار ما از مجموعه قضایی این است که در راستای کاهش جمعیت کیفری زندان‌ها خصوصاً زندانیان مالی، ما را یاری رسانند و امیدواریم در روز‌های آتی با تلاش همکاران و توسعه فرهنگ صلح و سازش و گذشت بتوانیم زمینه آزادی تعداد بیشتری از زندانیان را فراهم کنیم.
 

برچسب ها: صلح سازش فارس آزادی

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *