بازدیدسرزده رییس کل دادگستری استان زنجان از محاکم و دادسرای شهرستان زنجان

8:32 - 02 دی 1399
کد خبر: ۶۸۶۰۴۵
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
رییس کل دادگستری استان زنجان از محاکم و دادسرای شهرستان زنجان به صورت سرزده بازدید کرد.
- حجت الاسلام و المسلمین صادقی نیارکی در حاشیه بازدید از پیش اعلام نشده از شعب محاکم زنجان و داسرای عمومی و انقلاب شهرستان زنجان گفت:این پنجمین بار است که بصورت از پیش اعلام نشده از دادسرای زنجان بازدید انجام می‌شود، چرا که معتقدیم نباید غافل شویم از اینکه در واحد‌های قضایی چه می‌گذرد.

وی ضمن تقدیر از زحمات کلیه کارکنان قضایی و اداری محاکم و دادسرای زنجان افزود: همکاران در شرایط کرونایی با وجود ویروس منحوس کرونا بیشترین و بهترین خدمات را به مردم ارائه می‌کنند.

رییس کل دادگستری استان زنجان اظهار کرد: در شرایط کرونا با مصوبات ستاد ملی کرونا کارکنان دستگاه‌ها حضور حداقلی در محل کار داشتند، اما تاکید ریاست قوه قضاییه بر این بود که کار مردم معطل نماند و دستگاه قضایی استان زنجان بر گرفته از این تاکید و با همراهی و همکاری همکاران شاهد تلاش و خدمات مضاعف در رسیدگی به پروتده‌ها بودیم.

حجت الاسلام و المسلمین صادقی نیارکی گفت: در ایام کرونا نیز تا به امروز ۱۵۰ نفر از همکاران قضایی و اداری به ویروس کرونا مبتلا شدند و ۳ نیز فوتی کردند، اما با این شرایط و اوضاع ذره‌ای از وجدان کاری همکاران کاسته نشد.

وی تصریح کرد: در حوزه نظارتی نیز با قاطعیت عرض میکنم که اکثر همکاران قضایی صحیح العمل و قاطع التصمیم هستند و از این جهت جای خوشحالی است که همکارانی شجاع، سالم و پرتلاش در مجموعه به مردم خدمت مینمایند.
عالی ترین مقام قضایی استان  زنجان با بیان اینکه با اقدامات و تلاش‌های صورت گرفته تقریباً کلیه پرونده‌های معوق استان تعیین تکلیف شده و تلاش‌ها برای کاهش ورودی پرونده‌ها، کاهش آمار زندانیان و همچنین کاهش موجودی پرونده‌ها در دستور کار قرار دارد که امیدوارم تا پایان سال شاهد عملکرد مثبت در این حوزه‌ها باشیم.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *